کی‌روش خطاب به اعضای کادر فنی:

فعلا مصاحبه نکنید

بازی ستارگان لالیگا با پیشکسوتان منتخب ایران در حالی برگزار شد که جواد نکونام در این بازی شرکت نکرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۸

ابتدا قرار بود، این بازی برای خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال باشد، اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد تا هجمه‌های زیادی علیه کاپیتان سابق تیم ملی راه بیفتد. تنها ساعاتی از برگزاری این بازی دوستانه گذشته بود که سیدجواد هاشمی،‌ بازیگر سینما و تلویزیون متن تندی علیه نکونام منتشر کرد که واکنش‌های مختلفی را در شبکه‌های مجازی به همراه داشته است. این اتفاق در حالی افتاده است که بدون شک نکونام هم از متنی که هاشمی برایش نوشته با خبر شده، اما ترجیحش این است که فعلا سکوت اختیار کند.

خبر رسیده، نکونام که بتازگی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده، با صلاحدید کارلوس کی‌روش فعلا قصد پاسخ دادن به جو سازی اخیر را ندارد. تیم ملی کمتر از یک هفته دیگر باید مقابل قطر به میدان برود و کارلوس کی‌روش برای حفظ آرامش تیم به همه اعضای کادر فنی دستور داده که فعلا هیچ مصاحبه‌ای انجام ندهند.

لباس‌های آدیداس آمد

تیم‌ملی فوتبال ایران در دیدار اول خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی مقابل قطر از البسه آدیداس استفاده می‌کند. شکل کار تیم‌ملی با آدیداس البته در قالب قرارداد اسپانسری نیست و تیم‌ملی با کمک یکی از خیرین همیشگی البسه مورد نیاز خود را تا پایان امسال از این کمپانی آلمانی خریداری کرده است و بعد از این مدت، مذاکرات برای جذب یک اسپانسر بین‌المللی پیراهن ملی از بین کمپانی‌های مشهور جهان مثل نایکی، آدیداس و پوما آغاز خواهد شد. امیر عابدینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در این‌باره می‌گوید: ما برای این‌که از ناراحتی آقای کی‌روش کم کنیم چاره دیگری نداشتیم و چون وقت کافی نبود، برای تیم‌ملی دست به خرید البسه زدیم و قرار است البسه برای بازی قطر تحویل تیم‌ملی شود. ما در این زمینه از طریق آقای ساکت به آقای کی‌روش اختیار تام دادیم تا طرح مورد نظر خود را برای تیم‌ملی انتخاب کند و قرار بر این است که البسه تیم‌ملی به صورت یکجا خریداری شود یعنی آنچه که مورد نیاز تیم‌ملی تا آخر امسال است به مسئولان این تیم تحویل داده شود.

به این ترتیب تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از حدود 40 سال همکاری خود را با برند آدیداس مجددا از سر می‌گیرد. کمپانی آدیداس در سال 1978 در جام‌جهانی آرژانتین اسپانسر تیم‌ملی بود. اما تیم‌ملی در 3 جام‌جهانی بعدی از برندهای پوما و آل‌اشپورت استفاده کرده است. قرار بود ایران در رقابت‌های پیش رو از البسه کمپانی جیووا استفاده کند که این قرارداد با توجه به صحبت‌های مسئولان فدراسیون لغو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها