ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر برای دومین بار تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۰
ثبت‌نام بیمه تکمیلی خبرنگاران تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، در استمرار خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر (هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران) و براساس قرارداد با شرکت بیمه ایران، اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور و با تمدید زمان ثبت‌نام، تا پنجم شهریور ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی این صندوق به‌نشانی www.honarcredit.ir اقدام به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی کنند.

پیش از این 31 مرداد ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام خبرنگاران برای بیمه تکمیلی اعلام شده بود.

دارا بودن بیمه پایه و عضویت در صندوق اعتباری هنر، شرط اصلی ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی است؛ با این وجود متقاضیان با داشتن بیمه پایه که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از طی مراحل عضویت، می‌توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره‌مند شوند.

اعضای این صندوق با پرداخت حدود 35 درصد از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق خواهد بود؛ حق بیمه درنظر گرفته شده برای پرداخت توسط خبرنگاران 275 هزار تومان است.

همچنین اعضای صندوق که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می‌‌کنند، می‌توانند بعد از اتمام زمان ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، برای دریافت هزینه‌های پزشکی خود در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استان‌ها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه کنند.

بیمه تکمیلی خبرنگاران از اول تیر امسال تا 31 خرداد سال 96 معتبر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها