آخرین بازمانده کشتی آزاد نیز حذف شد

پایان غم انگیز رضا یزدانی در المپیک

رضا یزدانی با شکست ضربه فنی پایانی غم انگیز با المپیک ریو و شاید هم دوره قهرمانی داشت .
کد خبر: ۹۳۵۶۵۱
پایان غم انگیز رضا یزدانی در المپیک

به گزارش جام جم ورزشی ، قهرمان جویباری کشتی آزاد که به نا حق در دور دوم به حریف آذربایجانی باخته بود تا به گروه بازنده ها برود ، پس از پیروزی بر کشتی گیر لهستانی در مرحله شانس مجدد ، در کشتی بعد خود برابر ماگمد ابراگیموف کشتی گیر بلند بالای ازبک اسیر شد و در همان ثانیه های اولیه ضربه فنی شد .

یزدانی که گویی بدنش خواب بود تا با حریف دست داد اسیر لنگ حریف شد تا هنوز خود را جمع نکرده با تندر حریف به پل رفته و شانه هایش با تشک آشنا شود .

بدین ترتیب با حذف آخرین بازمانده کشتی آزاد ایران در المپیک ریو ، شاگردان رسول خادم با یک طلا ، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دادند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
قاعمشهری.. واای چطور ممكنه من كه هنوز شوكه ام باورم نمیشه پلنگ جویبار اینجوری فن بخوره ولی ایكاش میشد یه مدال المپیك میگرفت كشتی حرفه ای شو تموم میكرد بازم به خاطر تمام تلاشت ممنون
سخت افزار موبایل
-
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
جالبه همیشه تو هر خبری كه جام جم نشر میكنه این نرم افزار موبایلم كامنت میذاره و شماهم كامنت این آقارو تایید میكنید ولی من هربار كامنت گذاشتم نذاشتید!!!! كلاً این المپیك نشون میده وضعیت مدیریت تو چه حدی بود در ایران نه كرسی درست و حسابی داشتیم نه مربی درست و درمون برا بعضی از رشته ها نه برنامه جدی معلومه نتیجه هم این میشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها