ترانه علیدوستی بعد از مدال‌آفرینی کیمیا علیزاده در رشته تکواندوی المپیک 2016 با نوشتن متنی در فضای مجازی اهمیت این موفقیت را یادآور شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۹
پیام فمنیستی ترانه علیدوستی برای کیمیا علیزاده!

ترانه علیدوستی برای کیمیا علیزاده چه نوشت:

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر آنلاین ، کیمیا علیزاده در جریان رقابت‌های المپیک ریو 2016 موفق به کسب مدال برنز شد. او به این ترتیب افتخار کسب نخستین مدال زنان ورزشکار ایرانی را در المپیک به نام خود ثبت کرد.



بعد از این اتفاق سیل پیام‌های تبریک به این ورزشکار 18 ساله آغاز شد و ترانه علیدوستی یکی از هنرمندانی بود که درباره موفقیت کیمیا در فضای مجازی متنی منتشر کرد.

علیدوستی چنین نوشت: «تازه دوره‌های بعد معلوم می‌شه برای همتایانت چه کردی؛ بهشون اعتماد به نفس دادی و فهموندی این عرصه صحنه اون‌ها هم هست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
میثم
-
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
جام جم من میگم اگه خیلی حرف بدی زده دستور بده اعدامش كنن نظرت چیه؟!!!!
عبدالله
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۱
جامعه شناسان، روانشناسان و مردمشناسان، در مطالعات گسترده ثابت كرده اند كه زنان فمینیست افرادی خودكم بین و دارای كمپلكس های روانی و احتمالا دوره كودكی سخت همراه با سرخوردگیهای چشمگیر بوده اند.
زنان جوامع شرقی با درك و پذیرش موقعیت ممتاز، اثرگذار و خاص خود در خانواده و اجتماع، هرگز دارای روحیه فمینیستی و رقابت ناسالم با مردان و. . . نیستند و همواره مورد علاقه و احترام مردان در جوامع خود می باشند. اسلام نیز ارزش و اعتبار و جایگاه ویژه و متعالی برای زنان قایل بوده و می باشد
فمینسم، زاده فرهنگ منحط سرمایه داری و ولنگاری غربی است كه رشد سرطانی خود را در ولنگاری زنان و رقابت ناسالم آنها با مردان كه نتیجه ای جز نابودی كانون خانواده نداشته می بیند و آنرا ترویج می كند.
محمد
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
حالا خوبه طرف گفته از نظر علمی ملت منفی دادن
گوگلم كه خدا رو شكر هست
كارمند مفلس
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۱
۰
اینجانب به این ورزشكار عزیز 18 ساله تبریك میگویم واقعا" دست مریزاد انشاا.... پیروزیت تداوم داشته باشد
سامان
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۱
این ترانه تو اولین فیلمش كه اسم خودش هم روش بود آویزان یه پسربچه شده بود و ... حالا فمینیست شده؟
مهدی
-
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۱
۰
این‏ ‏پیام‏ ‏كجاش‏ ‏فمنیستی‏ ‏است ‏كه‏ ‏نوشتین‏ ‏پیام‏ ‏فمنیستی‏ ‏فقط‏ ‏دوست‏ ‏دارین‏ ‏واسه‏ ‏بهترین‏ ‏هنرمندانمون‏ ‏حاشیه‏ ‏درست‏ ‏كنیم‏ ‏بعد‏ ‏كه‏ ‏مردن‏ ‏ازشون‏ ‏به‏ ‏نیكی‏ ‏یاد‏ ‏كنیم‏ ‏واقعا‏ ‏باید‏ ‏برای‏ ‏بعضیا‏ ‏تاسف‏ ‏خورد‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏افكار‏ ‏اشتباهشون‏ ‏
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۱
۰
چرا شلوغ میكنین،كجای این تبریك فمییستی است ؟
ایمان
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۱
امیدوارم شهاب عزیز قدر منزلت خویش را در بین تمامی ایرانیهای وطن پرست و با ایمان كشورمان بداند و هیچگاه در گردونه شركتهای چند ملیتی صهیونیست بیگانه علیه وطن قرار نگیرد و مواظب حفظ خانواده خویش باشد كه در غرب خانواده ارزشی ندارد. وبخاطر یك مشت ذلارعلیه مردمی كه او را به این مقام رساندند حتی دقیقه ایی بازی نكند
علی
-
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۱
اینكه خانم علیدوستی فمینیست هست كه جای شك نیست ایشون حتی خالكوبی فمینسیتی روی دستش هست و خود خانم علیدوستی هم بصورت غیرمستقیم فمینسیت بودنش را تایید كرده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها