اولین دختر مدال‌آور المپیکی ایران گفت: از همه بیشتر برای تمام دختران ایران خوشحالم که در المپیک مدال گرفتم و حالا در دوره‌های بعد شاهد درخشش آنها خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۲
علیزاده: برای تمام دختران ایران خوشحالم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، کیمیا علیزاده بعد از به دست آوردن برنز المپیک و اولین مدال تاریخ المپیک ایران در بخش بانوان عنوان کرد: فکر می‌کردم پنجمین تاریخ‌سازی را نیز با کسب مدال طلا انجام دهم اما خب شاید تمریناتی که انجام داده بودم و تلاشی که کردم به اندازه برنز بود. شرمنده استاد، پدر و مادر و مسئولان فدراسیون شدم که در طول این مدت واقعا به من کمک کردند.

وی ادامه داد: برای تمام دختران ایران خوشحالم که حالا در المپیک صاحب مدال هستند. به امید خدا از این بعد می‌توانیم برای مدال‌آوری این عزیزان در المپیک امیدوار باشیم چون به نوعی راه باز شد، البته امیدوارم مدال‌ها هر روز خوش‌رنگ‌تر شود.

اولین مدال‌آور تاریخ بانوان ایران در المپیک تصریح کرد: در طول یک ماه و نیم گذشته با مصدومیت روبرو بودم و به نوعی بعد از یک ماه‌ونیم در این مسابقات روی پای خود پریدم. کادر پزشکی و مربی‌ام واقعا برایم زحمت کشیدند و دوست داشتم پنجمین تاریخ سازی‌ام با مدال طلا باشد که خب این‌طور نشد. شاید اگر داوران اجازه می‌داند و آن ضربه صورتی که زدم درست بازبینی می‌شد حالا در فینال بودم.

وی گفت: به هر حال شرمنده شدم ولی باز هم برای تمام دختران ایران خوشحالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آرزو
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
كیمیا دوستت داریم....... كیمیا دوستت داریم........

امیدوارم نابرابری ها از بین بره..........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها