کیمیا علیزاده نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی بانوان در دومین دیدار خود مقابل نماینده اسپانیا شکست خورد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۵
کیمیای کاروان ایران شکست خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک 2016 برزیل در حالی پیگیری می‌شود که در دومین روز از مسابقات تکواندو، کیمیا علیزاده تنها نماینده تیم ملی تکواندوی بانوان در در دومین دیدار خود به مصاف "اوا کالوا گوم" از اسپانیا رفت و این دیدار با نتیجه 8 بر 7 به پایان رسید.

تکواندوکار اسپانیایی نفر دوم رنکینگ المپیکی است و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران حاضر در بازی‌های المپیک است. او یک مدال نقره و یک برنز مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و در بازی‌های اروپایی مدال برنز گرفته است. همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی اروپا، دو مدال نقره مسابقات فینال گرندپری و 4 مدال طلا و یک نقره مسابقات گرندپری هم در کارنامه اش دارد.

علیزاده در نخستین گام حریف کروات خود را نتیجه 7 بر 6 شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت.

انتهای پیام/ر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهرداد
-
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت سركار خانم كیمیا ومربیان زحمت كش ودلسوز شما. كیمیا جان شما از گلهای سر سبد و ازافتخارات و امید های ملت ایران هستید. با این كه هیچ تجربه ای از حضور وشركت در مسابقات المپیك نداشتید با یاری خدا توانستید یك پیروزی كسب كنید. شما هنوز یك نهال نو رسیده هستید وبا امید به یاری خدا وسعی و تلاش وپشتكار زیر نظر مربیان وتوجه بیشترمسولین در چهار سال دیگر در المپیگ بعدی به مدال طلا خواهید رسید. انشا ا...
محمد
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
خجالت بكشید این چه تیتریه كه زدید ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید تمام قد به مدال این دختر دلیر كشور افتخار كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها