دونالد ترامپ از قتل یک جوان سیاه پوست توسط پلیس شهر میلواکی حمایت کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۳
حمایت ترامپ از قتل یک سیاه پوست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، قتل "سلوِل اسمیت" سیاه پوست 23 سالۀ آمریکایی در منطقه ای که اکثریت ساکنان آن را آمریکایی های آفریقایی الاصل تشکیل می دهند، خشم مردم را در شهر میلواکی برانگیخت و اعتراضاتی گسترده را در این ایالت سبب شد.

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که برای سخنرانی انتخاباتی به شهر میلواکی رفته است، از پلیس این ایالت، در برابر مردم و معترضان حمایت کرد.

ترامپ روز سه شنبه پس از دیدار با "دیوید کلارک" از مسئولان ارشد شهر میلواکی، به شبکه فاکس نیوز گفت: همه باید تسلیم قانون باشیم در غیر این صورت، دولت نخواهیم داشت.

پلیس میلواکی، روز شنبه پس از تیراندازی به سمت اسمیت او را بازداشت کرد اما او پس از بازداشت، از دست پلیس گریخت، به همین سبب نیروهای پلیس اقدام به تیراندازی کرده و او را کشتند تا نامی دیگر به فهرست بلندبالای قتل سیاه پوستان توسط پلیس آمریکا، افزوده شود.

پلیس میلواکی علت تیراندازی به اسمیت را داشتن سلاح فاقد مجوز و خودداری از زمین گذاشتن آن، اعلام کرد.

ترامپ با بیان این که اطلاعات اولیه حاکی از نشانه رفتن سلاح به سوی افسر پلیس است، گفت: ممکن است این اطلاعات درست نباشد، اما اگر درست باشد، مردم نباید (به خاطر کشته شدن این شخص) جنجال به پا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها