معاون وزیر کشور جزئیات درگیری‌ با تکفیری‌ها را اعلام کرد

۶ تروریست دستگیر و ۴ نفر کشته شدند/ هلاکت فرمانده رده بالای تکفیری ها

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: نیروی اطلاعاتی، انتظامی و نظامی از غروب روز گذشته تا صبح امروز در ۲ نقطه از استان کرمانشاه با گروه تروریستی و تکفیری درگیر شدند و ۴ نفر از آنها را به هلاکت رساندند و ۶ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۳
۶ تروریست دستگیر و ۴ نفر کشته شدند/ هلاکت فرمانده رده بالای تکفیری ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حسین ذوالفقاری در شورای تأمین استان گیلان با اشاره به فضای مطلوب امنیت کشور اظهار داشت: در سطح ملی نیز کارهای بزرگی در بخش امنیتی صورت پذیرفته است.

ذوالفقاری فعالیت گروه‌های تروریستی و تکفیری را از جمله تهدیدها در سطح منطقه عنوان کرد و تصریح کرد: این گروه‌ها در چند سال گذشته تلاش کرده‌اند تا به هر نحوی ناامنی در منطقه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و کنترل‌های چند لایه اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در کشور موجب شد تا تلاش‌های گروه‌های تکفیری برای ایجاد ناامنی ناکام بماند افزود: برای نمونه می‌توان به خنثی‌سازی عملیات تیم خرابکاری که اخیراً تصمیم داشتند در یکی از استان‌های غربی و مناطق مرکزی اقدامات ضد امنیتی داشته باشند اشاره کرد.

ذوالفقاری گفت: نیروی اطلاعاتی، انتظامی و نظامی از غروب روز گذشته تا صبح امروز در 2 نقطه از استان کرمانشاه با این گروه تروریستی و تکفیری درگیر شدند و 4 نفر از آنها را به هلاکت رساندند و 6 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: یکی از عناصر به هلاکت رسیده در درگیری صبح امروز از قبل شناسایی شده بود که از عناصر رده بالای جریان تکفیری در کشور عراق بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها