توافق با ایرانِ حامی تروریسم امکان پذیر نیست

لفاظی ترامپ علیه ایران

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان انتخابات آمریکا در سخنرانی خود مدعی شد نمی‌توان با کشوری مثل ایران که از تروریسم حمایت می کند بر سر پرونده هسته ای توافق کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۸
لفاظی ترامپ علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در سخنرانی مهم دوشنبه شب خود گفت: نمی توان با کشوری مثل ایران که از تروریسم حمایت میکند بر سر پرونده هسته ای آن توافق کرد.

وی مدعی شد : پول‌هایی که ایران از باراک اوباما دریافت کرده است برای عملیات تروریستی سرمایه گذاری شده است. ایران کشوری است که برای ناامنی خاورمیانه از تروریسم حمایت مالی می‌کند.

وی همچنین دولت اوباما را متهم کرد که ایران را در موضع قدرت در جهان و در خاورمیانه قرار داده است.

نامزد جمهوری خواهان در ادامه لفاظی های خود گفت : ایران که بزرگترین کشور حامی تروریسم است، اکنون به 150 میلیارد دلار پول نقد که آمریکا آن را آزاد کرده، به علاوه 400 میلیون دلار باج دست پیدا کرده است. بدتر از همه، توافق هسته ای، ایران که کشور پیشرو در حمایت از تروریسم است را در مسیر دستیابی به سلاح اتمی قرار داده است.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که در صورت راهیابی به کاخ سفید ، دولت تحت امرش عملیات مشترک اطلاعاتی و نظامی برای مقابله با گروههای تروریستی خواهد داشت.

وی گفت که داعش نتیجه مستقیم سیاستهای باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی آمریکا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
روح الله
-
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اولا مستر دوبیتی ترامپ بذار بیایی بالا بعد ابرو بنداز بالا و بعد بوش كه به عراق حمله كرد و همینطور به افغانستان كه به خیال خودش ایران رو در حصر قرار بده و چندبار ادعای حمله به ایران داشت با همه ذرت و پرتش هیچكاری نتونست بكنه .غیر از اینی شده كه حالا ما الگوی عراق و افغانستان شدیم //و اوباما رفیق گرمابه و در برابر ایران ما تسلیم شده اگه پولی هم داده از ترس اعتبار نداشته امریكا بوده و بعد اون پول هم اموال ما بوده كه امریكا با كمال شرف دزدها از ما ربوده حالا پس داده // حالا یا تو یا كلینتون بیاد بالا چاره ای نداره جزء اینكه در برابر ابرقدرت خاورمیانه ایران اسلامی سر تعظیم فرود بیاوره و ما یه اردنگی برای خوشامد گویی بهش بنوازیم
داود - آبادان
-
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
آب كه سربالا رفت قورباغه ابوعطا می خواند
یوسف
-
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
بقول تركان عثمانی هادی اوردان یعنی برو گم شو.
صمد
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
میگم ایندیوانه را كی كاندیدا كرده
ایرانی
-
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
من موندم چرا برای این بشر ، همه رسانه های ما فقط این عكس رو ازش برای معرفی استفاده می كنند. یعنی از این بشر كه نامزد ریاست جمهوری یك كشور ابر قدرت هستش عكس دیگه ای ندارید. می دونیم خیلی وقت هستش كه سعی دارید به همه مردم به زور بفهمونید كه اون دیونست .بابا این بشر اگه دیونه بود كه نمی گذاشتند تا اینجا برسه. !!!

نیازمندی ها