سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

بهره برداری 155 واحد صنعتی و معدنی از امروز تا هفته دولت

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از بهره برداری 155 واحد صنعتی و معدنی از امروز تا هفته دولت خبر داد و گفت: این تعداد واحد با سرمایه گذاری 105 هزار میلیارد تومان اشتغالزایی مستقیم برای 9 هزار نفر به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۴
بهره برداری 155 واحد صنعتی و معدنی از امروز تا هفته دولت

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، منوچهر طاهایی در نشست خبری امروز گفت: از این تعداد واحد، 8 طرح بزرگ با حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: فولاد کاوه جنوب کیش در استان هرمزگان، آریا ترانسفو قدرت در سمنان، زر معدن در استان مرکزی، آریا ترانسفو شرق در سمنان، پاکشوما در استان قم، سلک توزناب در استان البرز، ورق های پوشش دار در استان چهارمحال وبختیاری و کاغذ ترمه در آذربایجان شرقی از جمله این هشت طرح بزرگ است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نیاز صنعت به تسهیلات در سال 200 هزار میلیارد تومان است، گفت: در سه ماهه نخست امسال تحت عناوین مختلف 28 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت پرداخت شده است.

وی افزود: از میان 7هزار و 500 طرح که باید 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق زایی دریافت کنند تا به امروز به 1304 طرح تسهیلات پرداخت شده است به عبارتی این تعداد طرح بیش از 1500 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

طاهایی همچنین رشد بخش صنعت در سه ماهه نخست امسال را 4.2 درصد اعلام کرد که رشد اقتصادی کل کشور در این مدت 4.4 درصد بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها