مراسم وزن کشی اوزان ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی های المپیک ۲۰۱۶ برزیل، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۳
باباجان زاده و اخلاقی حریفان خود را شناختند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، وزن کشی اوزان ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی از ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۱:۱۵ (به وقت ایران) در شهر ریو برگزار شد و حبیب اله اخلاقی و بشیر باباجان زاده حریفان خود را شناختند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، حبیب اله اخلاقی در دور نخست به مصاف زاکاری برگ از سوئد می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده مسابقه میان سامان طهماسبی دارنده مدال های نقره و برنز جهان از آذربایجان و داوید چاکوتادزه از روسیه روبرو خواهد شد. در گروه اخلاقی ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان از مجارستان، ماکسیم مانوکیان از ارمنستان، و رستم آساکالوف نایب قهرمان جهان از ازبکستان حضور دارند. در بالای جدول نیز ژان بلنیوک قهرمان جهان از اوکراین و جاوید حمزاتوف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس مطرح ترین کشتی گیران حاضر هستند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز بشیر باباجان زاده در بالای جدول حضور دارند در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم نیز به مصاف کیانگ منگ از چین می رود. باباجان زاده در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده ادوارد پاپ از آلمان و نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان کشتی خواهد گرفت. در گروه باباجان زاده رضا کایالپ قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ترکیه، به همراه صباح شریعتی از آذربایجان و رابرت اسمیت از آمریکا حضور دارند. در پایین جدول نیز میخاین لوپز قهرمان جهان و المپیک از کوبا، الکساندر چرنیتسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین، هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی و یوهان یورن از سوئد از کشتی گیران مطرح هستند. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (دوشنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها