سرقت پس از گذراندن 10 سال زندان

کیف قاپ معروف تهران بار دیگر دستگیر شد

رییس کلانتری 146 حکیمیه تهران ضمن اشاره به دستگیری کیف قاپ حرفه ای معروف محله حکیمیه با 24 فقره سرقت گفت: این سرقت ها تنها طی یک ماه انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۸
کیف قاپ معروف شرق پایتخت دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سرگرد علی دیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با مراجعه شهروندان در مراحل مختلف به کلانتری مبنی بر کیف قاپی توسط یک موتورسوار تک سرنشین و ارائه مشخصات اولیه از سارق و موتورسیکلتش، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 146 حکیمیه قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که هیچ کدام از شهروندان موفق به شناسایی پلاک موتورسیکلت مورد نظر نشده بود، بررسی موضوع نیازمند اقدامات ویژه پلیسی بود که این اقدامات انجام و در نهایت مخفیگاه سارق در محدوده حکیمیه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی تیمی از ماموران به محل اعزام و متهم را دستگیر کردند.

رییس کلانتری 146 حکیمیه داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 10 گوشی تلفن همراه متعلق به شاکیان پرونده که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد و متهم در بازجویی ها به 24 فقره کیف قاپی تنها طی یک ماه در این محله اعتراف کرد.

به گفته سرگرد دیانی، همه شاکیان این پرونده شناسایی و متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رییس کلانتری 146 حکیمیه با بیان اینکه کیف قاپی یکی از انواع شیوه های معمول سرقت است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت به همراه داشتن کیف دستی، در هنگام تردد در خیابان ها مراقب غریبه هایی که نزدیک می شوند، باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها