نشد، یعنی خیلی چیزها دست به دست هم داد تا احسان حدادی نتواند دیسک‌اش را بالاتر از آسمان ریو پرتاب کند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۰
احسان حدادی: خداحافظی نمی‌کنم

جام جم آنلاین ، توقع خیلی‌ها این بود که او با کلی مصدومیت، با کلی حاشیه و با کلی بی‌توجهی بیاید و مدال طلای المپیک را بر گردن بیاویزد، اما یک ورزشکار همیشه نمی‌تواند در اوج باشد. دقیقا مثل هارتینگ، رقیب آلمانی‌اش در این مسابقات. قهرمان المپیک لندن هم مثل احسان نتوانست اتفاق مهمی را در این رقابت‌ها رقم بزند و از گردونه المپیک کنار رفت.

واقعا چه اتفاقی افتاد. البته خودت هم از قبل گفته بودی که هیچ قولی نمی‌دهی.

گاهی اوقات همه چیز آن طوری که شما می‌خواهید رقم نمی‌خورد. از مدت‌ها قبل می‌دانستم شرایط چطور است و چطور پیش خواهد رفت. با این حال من آدمی نیستم که بخواهم چیزی را توجیه کنم. در نشست خبری هم گفتم اشتباهات زیادی کردم. آن احسان همیشگی نبودم و نتیجه‌اش هم شد چیزی که دیدید.

در مصاحبه با خبرنگاران گفته بودی که‌ای کاش پای مصدومت را سال قبل عمل می‌کردی. اگر این کار را می‌کردی الان شرایط فرق می‌کرد؟

شک نکنید. در این مدت آسیب زیادی دیدم و ای کاش همان زمان که دردم به اوج رسید عمل جراحی می‌کردم. اما حالا دیگر خیلی دیر است و مهم‌ترین مسابقه ورزشی را از دست داده‌ام.

قبول دارید پرتاب‌های بدی داشتید؟

قبول دارم.با این حال من تلاشم را کردم و می‌خواهم بگویم هیچ چیزی کم نگذاشتم.

احسان حدادی با این شرایط خیلی بعید است در المپیک ژاپن حضور داشته باشد. قرار نیست از ورزش خداحافظی کنید؟

هنوز زود است (با خنده)، اما برای بازی‌های آسیایی برنامه دارم و شاید بعد از آن تصمیمات دیگری بگیرم.

پس از حذف خانم لیلا رجبی اتفاقات عجیبی افتاد. خیلی‌ها به او انتقاد کردند و خیلی‌ها هم از واژه سخیف «بی‌غیرت» استفاده کردند.

واقعا متاسفم. همه ورزشکارانی که در المپیک حضور دارند غیرت به خرج داده‌اند که سهمیه گرفته‌اند. واقعا نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. رجبی یکی از ورزشکاران خوب ایران است و نباید این حاشیه‌ها برایش درست می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها