خطیب جمعه تهران با اشاره به شرارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: در حال حاضر پول آل سعود هم در خدمت آنها قرار گرفته و می‌بینیم اینها در کنار هم چه بلاهایی بر سر فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، بحرین و عراق می‌آورند.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران به جنایات آل‌سعود اشاره کرد و افزود: امروز می‌بینید که سران این رژیم چه بر سر دنیا در قالب نقاب خادم بودن می‌آورند؛ چهره زشت آنها با حمله به یمن و تربیت داعش و گروه‌های تروریستی عیان شده است. وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع اقتصادمقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری بر آن اشاره و بر ادامه این مسیر برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد. خطیب جمعه تهران با ابراز تأسف از اسراف در زمینه‌های مختلف بویژه دور ریختن نان و مصرف بالای انرژی خاطرنشان کرد: متأسفانه طبق آماری که ارائه می‌دهند ملت ما پنج تا شش برابر سرانه دنیا نان مصرف می‌کند که بخش عمده‌ای از این میزان دور ریخته می‌شود و این مساله تبذیر است و در روایات از تبذیر به عنوان اخوان شیاطین یاد می‌شود. آیت‌الله امامی‌کاشانی با بیان این‌که متأسفانه مصرف برق در کشور نیز سه برابر سرانه دیگر کشورهاست، تاکید کرد: به صدا و سیما و دولت توصیه می‌کنم آمار اسراف و تبذیر را به مردم ارائه دهد و مجلس در این زمینه بحث و بررسی و در قیمت‌گذاری تأمل کند و این وضعیت را به مردم بگوید و مردم باید بدانند نان و انرژی در کشور چگونه اسراف می‌شود.

خطیب جمعه تهران گفت: یک جامعه رشید و قوی که می‌تواند در برابر دنیا بایستد جامعه‌ای است که با انتظار سالم، اخلاق سالم و آن سیاستی که اسلام علوی می‌گوید و امام راحل برایمان به یادگار گذاشت و اینک رهبری معظم آن را تنظیم می‌کنند، حرکت کند.وی افزود: در این مسیر بخصوص دانشگاهیان و نسل جوان می‌توانند تأثیرگذار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها