مسوول روابط عمومی هیات تنیس استان البرز

حریفان تنیسور البرزی در رقابت‌های مقدماتی جهان مشخص شدند

اینستاگردی

هجوم متفاوت کاربران به اینستاگرام قهرمان تنیس زنان جهان + تصاویر

به دنبال عکسی که ماریا شاراپووا یکی از برترین های تنیس دنیا از ته چین ایرانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، کاربران ایرانی به صفحه ی او به طرز جالبی هجوم آوردند و برخلاف موارد قبلی که به فحاشی در صفحه سلبریتی ها می پرداختند این بار به شوخی و طنز با این ورزشکار پرداختند.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۲
هجوم متفاوت کاربران به اینستاگرام قهرمان تنیس زنان جهان + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، نکته جالب این حرکت لحن طنز گونه و تقریبا بدور از توهین کاربران بود.

تا قبل از این کاربران ایرانی کامنت ها و انتقاداتشان را با توهین به چهره های شناخته شده منتشر میکردند، اما این دفعه ماجرا به گونه ای متفاوت رقم خورد. در ادامه میتوانید چند نمونه از این دست کامنت ها را مشاهده کنید.





newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نظر
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
فضای مجازی و آزادی در فضای مجازی خیلی مسایل رو آشكار كرد. اینكه بعضی ایرانی ها راحت توهین می كنند اینكه حریم شخصی برای همدیگر قایل نیستند . اما در كل این حركت و رفتار نتیجه یه فرهنگ كلی جامعه هست كه اینجوری نمود پیدا می كنه باید قبول كنید كه من یا شما گرچه تو صفحه كسی توهین نمی نویسیم اما یك جزئی از یك مجموعه كلی تر هستیم كه خیلی از مسایل كه شاید مردم دنیا اون رو رعایت می كنند ما رعایت نمی كنیم. اینكه كلا ما ایرانی ها به عقاید و نظرات همدیگر بلد نیستیم احترام بذاریم و خیلی مسایل دیگه . پس كسانی از مردم هم كه از این حركت و یا رفتار اینها خیلی تند انتقاد می كنند بایدهمراه با انتقاد تندشون بدونند كه اونها هم درصدی از این رفتارها رو در خودشون دارند و باید اصلاح بشه .
نوذر
-
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
حالا سی جی 125 چه ربطی داشت؟؟؟
روسها فكر نكنند كه ایرانیها عقلشان كم است؟؟!!
خواهشا كامنتهاتون یك كم مربوط به موضوع باشه...

نیازمندی ها