سوریان: برای خوشحال کردن مردم کم نمی‌گذارم

دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک با بیان اینکه برای کسب بهترین نتیجه در المپیک به مصاف رقبا می‌رود، گفت:از مردم می‌خواهم برای همه کشتی‌گیران دعا کنند تا با دست پر به ایران بازگردند.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۲
سوریان: برای خوشحال کردن مردم کم نمی‌گذارم

به گزارش جام جم ورزشی ، حمید سوریان در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین شرایط خود در آستانه حضور در المپیک ریو اظهار کرد: به مدت 10ماه اردوهای سخت را پشت و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر همه کشتی گیران در سلامت و با شرایط خوب عازم المپیک هستند. خوشبختانه به شرایط خوبی رسیده‌ایم و آماده‌ایم به مصاف حریفان برویم. امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان بتوانیم نتایج خوبی همانند المپیک لندن تکرار کنیم و دست پر به ایران بازگردیم.
وی با اشاره به سومین حضورش در رقابت‌های المپیک خاطرنشان کرد: تجربه حضور در دو المپیک پکن و لندن باعث شده تجربه خوبی برای حضور در سومین المپیک دوران قهرمانی‌ام داشته باشم. باید با شیوه و شکل متفاوتی به مصاف رقبایم بروم چرا که در میان رقبای خارجی هم کشتی‌گیران عنوان دار و با تجربه حضور دارند و هم کشتی‌گیران جوان و مستعدی هستند که برای کسب بهترین نتیجه به ریو آمده‌اند.
سوریان تصریح کرد: همه حریفان برای کسب بهترین نتیجه به رقابت های المپیک می آیند و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.من هم ازاینکه بار دیگر افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی نصیبم شده خوشحالم و ان‌شاءالله در پایان مسابقات دست پر به ایران بازگردم.
فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم ایران در پایان با تاکید بر اینکه با تمام وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهد رفت، گفت: بدون شک برای کسب بهترین نتیجه به مصاف حریفان می‌روم و با تمام وجود می‌جنگم تا دل مردم را شاد کنم.از مردم نیز می‌خواهم برای همه کشتی‌گیران که سختی‌های زیادی را به عشق افتخارآفرینی برای ایران متحمل شده اند، دعا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها