مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: مشکل کنونی این باشگاه را در کناره گیری سرپرست این باشگاه، بحث مدیریتی دانست.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۱
وضعیت استقلال بحرانی نیست

به گزارش جام جم آنلاین ، حمیدرضا واعظ آشتیانی در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره وضعیت باشگاه استقلال و کناره گیری رضا حسنی خو گفت: من باور ندارم که بحرانی استقلال را در برگرفته چون باخت اجتناب ناپذیر است و پیش می آید که در عین ناباوری تیمی توانمند در مقابل تیمی ضعیف تر ببازد. اما نکته ای که به آن توجه نداریم بحث مدیریتی است، ما مدیریت را شوخی گرفته ایم، ما مدیریت را دست چندم گرفتیم در صورتی که امروزه در همه جای دنیا مدیریت حرفه ای در تخصص هر فردی نیست و اگر بحث و بحرانی است باید در مدیریت جست وجو کرد.

وی معتقد است: وقتی که انتصاب انتصابی نابجا و نادرستی است ماحصل این که ما به بن بست می رسیم، چرا که انتصاب قبیله ای یا رفاقتی است. هر تجربه ای تجربه نیست، تجربه ای تجربه است که با علم روز حرکت کند و در جهت توسعه و پیشرفت کمک کند. هر کسی که مدعی می شود من تجربه دارم دلالت بر موفقیت فرد نیست.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره اقدام اخیر وزارت ورزش گفت: با توجه به انتقاداتی که به وزارت ورزش دارم، این اقدام وزارت ورزش را یک اقدام شجاعانه می دانم، چرا که رسیده اند به این جایی که کارآمدی در مدیریت نیست، تصمیم قاطعه ای گرفتند و کار خوبی کردند ای کاش قبل از این کار قاطعانه در انتخاب فرد دقت می کردند و به این نقطه نمی رسیدند.

استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ هستند که مطلق به وزارت ورزش است و این حق وزیر ورزش است که هیئت مدیره را انتخاب کند و هیئت مدیره هم مدیر عامل را انتخاب کند.

آشتیانی بر این باور است که یکی از حاشیه های این دو تیم بزرگ صحبت کردن بیش از اندازه هئیت مدیره است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از انتخاب آقای حسنی خو، این مسائله را با او در میان گذاشته بودند؟ خاطر نشان کرد: اتفاقا نکته ای که خیلی حائز اهمیت است این که اول کاری را انجام می دهند بعد درباره آن فکر می کنند. اگر بناست هیئت مدیره فرد جدیدی را انتخاب کند قبل از آن باید صحبت می شد، یا ضمنی موافقتش را جلب می کردند نه این که با زور و فشار و تلقین مجبور کنند. فرد می گوید من آگاهی، بضاعت و دانش ندارم این شجاعت فرد را می رساند که من نمی توانم. بنا بر فاکتورهایی که در ذهن من است اگر ایشان می ماند می توانست موفق شود. برای این که این اتفاق تکرار نشود هیئت مدیره باید مدبرانه فکر کنند و فردی را انتخاب کنند که کارآمدی داشته باشد و وسط کار این اتفاق نیفتد. اگر باشگاه ها ما هیئت مدیره رسمی یا مجمع رسمی داشت ما امروز شاهد این اتفاقات نبودیم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به راه حل های برون رفت استقلال از این وضعیت افزود: من معتقدم که هر چه زودتر فرد توانمندی را انتخاب کنند که آرامش را در کادر فنی، ایجاد کنند. اتفاق و مشکلی پیش نیامده است و الان هم جای نگرانی نیست، باشگاه مربی، بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد.

برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 10 و 35 دقیقه پخش می شود.

مریم کریمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
استقلال موفق باآمدن حاجی فتح اله زاده

نیازمندی ها