مرغ را در تهران کیلویی چند بخریم؟

مرغ در نقاط مختلف پایتخت از کیلویی ۶۹۰۰ تومان تا ۹۰۰۰ تومان به فروش می رسد است اما رئیس این اتحادیه می‌گوید نهایتا مردم باید مرغ را کیلویی ۷۶۰۰ تومان بخرند.
کد خبر: ۹۲۸۳۹۳
مرغ را در تهران کیلویی چند بخریم؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی نیز در مورد قیمت‌های متفاوت مرغ در پایتخت، دل پر دردی دارد و می‌گوید: طی دو هفته اخیر متاسفانه شاهد فروش مرغ با قیمت‌های متفاوتی در سطح پایتخت هستیم در صورتی که قیمت هر کیلو مرغ برای توزیع امروز به 7 هزار تومان رسیده است و در نهایت مرغ کیلویی 7600 تومان برای هر کیلوگرم به مردم فروخته شود.

وی در پاسخ به اینکه پس چرا برخی مرغ را زیر این قیمت یا تا 9 هزار تومان می‌فروشند، تصریح می‌کند: مردم دقت کنند که مغازه‌داران حتماً قیمت مرغ را روی تابلو درج کرده باشند و ارزان فروشی را هم چندان باور نکنند. چرا که مشکل ما بیشتر از آنهایی است که ارزان فروشی در قالب کم‌فروشی می‌کنند.

یوسف‌خانی در توضیح بیشتر این موضوع تصریح می‌کند: تکلیف گران‌فروش مشخص است که معمولاً یا در بازرسی‌های دوره‌ای یا اطلاع مردمی با آن برخورد می‌شود اما متأسفانه تعزیرات کاری به آنهایی که زیر قیمت مصوب مرغ می‌فروشند ندارد غافل از اینکه باید پرسید چگونه می‌شود وقتی مرغ را به صورت عمده کیلویی 7 هزار تومان می‌خرند 6900 هزار تومان بفروشند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی پایتخت اکثر ارزان‌فروشان با دستکاری ترازو و کم فروشی قیمت را تعدیل می‌کنند و اکثر مشتریان هم متوجه این موضوع نمی‌شوند و گاهی هم باید به کیفیت مرغ شک کرد.

او بر این نکته تأکید می‌کند که هیچ کمبودی در بازار مرغ وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانبازو بازنشسته
-
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
۰
۰
این مرغ ها به هیچ عنوان خاصیت غذایی تدارتد

نیازمندی ها