مرد جوانی که به عنوان میهمان وارد هتل شده بود، با قتل وحشیانه دختر جوان، جنایت هولناکی را رقم زد و تا پایان عمر پشت میله‌های زندان خواهد ماند.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۱
قتل هولناک با تیغ ریش‌تراشی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، چانگاک که مردی 28 ساله است با قتل هولناک یک دختر جوان، گردشگران آمریکا را در شوک فرو برد.

قربانی دختر 20 ساله ایست که در هتلی در نیویورک به عنوان کارگر خدماتی مشغول به کار بود. چانگاک که در آن روز مهمان هتل بود با دیدن قربانی که نامش تیانگ است، کنترل خود را از دست می دهد و تصمیم به قتل او می‌گیرد.

چانگاک که دختر خدماتی را زیر نظر گرفته بود، وقتی او به اتاقش می‌رود سریعاً پشت او وارد اتاق می‌شود و پس از ضرب و شتم قربانی گلوی او را با استفاده از تیغ صورت تراشی به طرز هولناکی می‌برد.

پلیس که پس از 2 هفته موفق به دستگیری متهم می‌شود نمی‌تواند پرده از هدف این جنایت فاجعه بار بردارد، لذا سریعا پرونده‌ او را برای رسیدگی به دادگاه منتقل می‌کند.

متهم حتی پس از بریدن حکم به سکوتش ادامه داد و حرفی از نیت شوم خود نزد. پدر تیانگ نیز از قاضی دادگاه تقاضا کرد قبل از اتمام جلسه ی دادرسی، هدف چانگاک از چنین جنایت وحشیانه ای روشن شود.

تحقیقات پزشکی قانونی حاکی از آن‌است که متهم مشکل روانی دارد و در صورت عدم مصرف دارو ممکن است به جان خود یا اطرافیانش صدمه بزند. همچنین کالبدشکافی جسد تیانگ نشان داد، گلوی او 13 سانت بریده شده و پشت سرش با ضربه‌ی تبر له شده است.

دادگاه چانگاک را به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها