مجازات خداوند برای استراق‌سمع‌کنندگان از آسمان

ابلیس جن است نه فرشته!

چهره‌ها و نظرها

«ابلیس»، لقب تازه هیلاری کلینتون

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که تاکنون رقیب دموکرات خود را «هیلاری حقه‌باز» خوانده، «شیطان» را هم به القاب وزیر خارجه سابق این کشور افزوده است.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۲

به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در سخنرانی اخیر خود در ایالت پنسیلوانیا با انتقاد شدید از مواضع کلینتون در برابر برنی سندرز و حامیان او در حزب دموکرات، به شیوه برخورد وزیر خارجه سابق با «سندرز» تاخت و گفت: او با شیطان معامله و توافق کرد. او (هیلاری کلینتون) شیطان است. وی همچنین در اظهاراتی کم‌سابقه در ایالت اوهایو هشدار داد که احتمال دارد برای جلوگیری از پیروزی او، در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دستکاری شود.

ممنوع‌الخروج شدن برخی مقامات عراقی

نخست‌وزیر عراق اسامی وارد شده در پرونده مربوط به فساد تسلیحاتی این کشور را ممنوع الخروج کرد. براساس گزارش شبکه «المدی پرس»، حیدر العبادی دستور داد مسئولانی که نامشان در زمره متهمان در جلسه استیضاح «خالد العبیدی» وزیر دفاع آمده، تا اطلاع ثانوی حق سفر (به خارج از کشور) را نداشته باشند. بنا به بیانیه دفتر العبادی، این دستور برای انجام تحقیقات در خصوص صحت ادعاها و نظر به مهم بودن اتهامات وارد شده صورت گرفته است. العبیدی در جلسه استیضاح خود اتهاماتی علیه برخی مقامات عراقی از جمله «سلیم الجبوری» رئیس پارلمان، «محمد الکربولی» و «مثنی السامرائی» نمایندگان پارلمان و نیز «حیدر الملا» نماینده سابق پارلمان مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها