رییس پلیس‌راه راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس ولوو در محور گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۷
جزئیات حریق اتوبوس با 40 مسافر در سمنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ محمدحسین حمیدی افزود: حوالی ساعت 13:35 در کیلومتر 45 محور گرمسار – سمنان یک دستگاه اتوبوس ولوو با 40 سرنشین دچار حریق شد.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور به صورت دربستی از همدان به سمت مشهد در حال حرکت بود، افزود: خوشبختانه با اقدام بموقع راننده تمامی سرنشینان پیاده شده و حریق این اتوبوس مهار شد.

رییس پلیس‌راه راهور ناجا با تاکید بر این که این حادثه تلفات جانی و مجروحی نداشته است، خاطرنشان کرد: اتوبوس مذکور از ناحیه موتور دچار حریق شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مكانیك خودرو
-
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
اولا این عكس اتوبوس اسكانیا است نه اتوبوس ولوو و ثانیا من فكر میكنیم دستكاری در سیستم باك این خودروها موجب این آتش سوزی ها میشود زیرا الان اتوبوس ها روی آوردن به قاچاق سوخت برای همین از باك های سوخت اضافی یا بزرگتر استفاده میكنند كه همین موجب تغییر در ساختار سیم كشی اتوبوس ها میشود و غیراستاندارد شدن اتوبوس ها را در پی دارد كه موجب این آتش سوزی ها میشود. اما كو گوش شنوا همه توی مملكت به فكر جیب خودشان هستند .
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
چرا به فكر جان مسافرها نیستن
میلاد
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
نوشتید ولوو بعد عكس اسكانیا میگذارید كه این شركت را خراب كنید
طلوع
-
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
اسكانیا سابقه اش بسیار خراب است , احتیاجی نیست به عكس اش و بعدش هم اسكانیا و ولوو هر دو ساخت یك كشور هستند یعنی سوئد پس احتیاجی به خراب كردن نامش نیست , چون هر ۲ اتوبوس از یك كشور هستند , در ضمن اسكانیا بیشتر به خاطر نامش است كه معروف شده است زیرا نام زیبا اسكانیا نام زیبایی است .
حاج مصطفی
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
۰
۰
اتوبوس ها توسط مالكان دستكاری میشوند و از استاندارد كارخانه خارج میشوند و متاسفانه هیچ نهادی و سازمانی هم نیست كه نظارت كاملی بر این اتوبوس ها داشته باشند , پلیس راه كه فقط شعار میدهد , معاینه فنی را هم میشود به یك مقدار رشوه گرفت . همه فقط دنبال جیب خودشان هستند و جان مردم بی ارزش است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها