رییس سازمان غذا و دارو:

آب‌ معدنی‌های لوکس قاچاقند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آب معدنی با برند های مشهور جهان در فروشگاه های تهران چند ده هزار تومان به فروش می رسد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۳
فروش آب معدنی 60 هزار تومانی در پایتخت
به گزارش جام جم آنلاین ،حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌ با وجود کیفیت مناسب آب معدنی داخلی فروش برخی از برندهای خاص و مشهور جهانی آب معدنی آن هم با رنج قیمتی بین 30 تا 60 هزار تومان در فروشگاه‌های شمال تهران به چشم می خورد.
وی ادامه داد :‌در سال های گذشته ایران یکی از صادر کنندگان بزرگ آب معدنی به کشورهای عربی و همجوار بود ولی به دلیل عدم ثبت برند ایران در بازار جهانی بازهم این بازار بزرگ به دست دیگر کشورهای رقیب افتاد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه بیشتر در واردات آب های معدنی افزود : واردات آب به دلیل حجم زیادی که دارد نیازمند هزینه بیشتری است، بنابراین باید با افزایش تعرفه ها از واردات کالاهایی مانند آب معدنی جلوگیری شده و با برند سازی و ارتقای کیفیت بسته بندی ، قدرت رقابت تولیدکنندگان بازار داخلی را توسعه دهیم .

گرمابی درپایان گفت :‌ نظارت و برخورد شدید با واردکنندگان آب های معدنی ،‌ ارتقای بسته بندی های داخلی ،‌ افزایش تعرفه های وارداتی ،‌ فرهنگ سازی و آگاه سازی اذهان عمومی می تواند در گرایش مردم به محصولات داخلی موثر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
-
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
همین صادرات آب معدنیهاتون باعث گرفتاری ایران به بحران خشكسالی شد
m
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
آخه كی آب معدنی 60000 تومنی می خوره این برای پولداراست هركی پول داره بزا آب گرون بخوره اگه دوست داره ما كه همون ارزونا رو میخوریم
سیمین
-
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
اونهایی كه حقوق نجومی میگیرند اب 6000تومانی نمیخرند از افاده شون كم میشه.
یك صفر میزارند كنارش 60000 هراز تومن میشه چیزی نیست....

نیازمندی ها