خیر تهرانی تازه داماد زندانی را از پای چوبه دار پایین آورد

امیر به زندگی بازگشت

یک خیر تهرانی با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان توانست از شاکیان پرونده امیر، داماد زندانی رضایت بگیرد و به این ترتیب وی به زندگی دوباره بازگشت.
کد خبر: ۹۲۵۹۶۱
امیر به زندگی بازگشت

به گزارش جام جم آنلاین ، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت ‌وگو با فارس با اعلام این خبر افزود: پیش از ظهر امروز یک خیر تهرانی به دادسرای امور جنایی تهران واحد اجرای احکام مراجعه کرد.

وی افزود: این خیر که خواسته است نامش فاش نشود با پرداخت 150 میلیون تومان توانست از شاکیان امیر، داماد زندانی متهم به قتل رضایت بگیرد.

شهریاری گفت: امیر، همان مرد جوانی است که در روز 15 ماه رمضان در زندان رجایی شهر با یک دختر جوان ازدواج کرد و به دلیل قتل خواهرزاده خود در زندان به سر می‌برد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با حضور پدر مقتول و دریافت چک مبلغ دیه این فرد از خون فرزندش گذشت و به این ترتیب اعلام رضایت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جل الخالق
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
مثل افسانه میمونه ... محكوم به اعدام باشی ... یه فرشته بیاد زنت بشه ... یكی دیگه بیاد دیه ات رو تقبل كنه .... خانواده مقتول هم رضایت بدن !!!!!!!!! در عجبم از این روزگار ......... بعد یه آدم محترم و تحصیل كرده به خاطر دوزار مهریه سالها باید تو حبس باشه !!!!!!!!!!!
محمد
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
مطمئن باشیم هر چی اوستا كریم بخواد همون میشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها