سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس :

کارت سوخت حذف می‌شود

موافقت دولت با نظر مجلس در مورد اصلاحیه بودجه

کارت سوخت می‌ماند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به این موضوع که دولت در مورد حذف کارت سوخت و کاهش اعتبار دفاعی در اصلاحیه بودجه، نظر مجلس را پذیرفته است، امکان مطرح شدن مجدد لایحه وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۵

جهانبخش محبی‌نیا نماینده مجلس در گفت‌وگو با تسنیم درباره سرنوشت اصلاحیه لایحه بودجه 95 افزود: اصلاحیه بودجه شامل نکات مثبت و منفی بود و می‌توان از دید کارشناسی آن را مورد بررسی قرار داد و با توجه به تعاملی که دولت در این زمینه انجام داده، امکان مطرح شدن مجدد آن در مجلس وجود دارد.

وی ادامه داد: این لایحه ماهیت اصلاح نداشت بلکه متمم بود چراکه 45هزار میلیارد تومان سقف بودجه را افزایش می‌داد. بودجه امسال چیزی در حدود 970هزار میلیارد تومان است که اگر این رقم هم بخواهد به آن اضافه شود این افزایش، رشدی است که خیلی از منطق برخوردار نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در جلسات بررسی اصلاحیه بودجه، نوبخت تاکید کرد که این اصلاحیه از سر اجبار به مجلس آورده شده و هیچ عقل سلیمی اجازه نمی‌دهد اینچنین افزایشی در بودجه اعمال شود. محبی‌نیا گفت: این میزان عایدی از تسعیر یا تجدید ارزیابی دارایی‌های ارزی را عملیات دفتری در حسابداری می‌دانستیم و از دولت خواهش کردیم که ثابت بکند که از قِبَل این تسعیر در واقع می‌تواند 45هزار میلیارد تومان آزاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها