از روزی که محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شد موجی از نارضایتی میان ملوانی‌ها راه افتاده است. خیلی از پیشکسوتان ملوان به یک قضیه معترض هستند، این که چرا باید فردی پرحاشیه که سابقه خوبی در هدایت تیم‌ها ندارد بیاید و در راس کادر فنی ملوان قرار بگیرد؟ عقیده پیشکسوت‌ها این است که مایلی کهن توانایی ندارد ملوان را دوباره لیگ برتری کند.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۲

این اتفاق در حالی افتاده است که مایلی کهن خودش انزلی چی است؛ اما عملکرد حمید استیلی و فیروز کریمی در این تیم باعث شده صدای پیشکسوتان در بیاید، چراکه آنها مایلی کهن را یک پرسپولیسی می‌دانند. همان طور که خود مایلی کهن بارها عنوان کرده قرمزپوش اصیل است، ملوانی‌ها هم با استناد به این موضوع به انتقاد از او پرداخته‌اند.

ضمن این که در سال‌ها و ماه‌های اخیر مایلی‌کهن حاشیه‌های زیادی به همراه داشته و حرف پیشکسوتان این است که امکان دارد این حاشیه‌ها دامن ملوان را بگیرد و اجازه ندهد حاجی مایلی بتواند این تیم ریشه‌دار را لیگ برتری کند. مایلی‌کهن در کارنامه‌اش نه‌تنها سابقه هدایت تیمی به لیگ برتر را نداشته‌است بلکه یکی دو تیم را هم به دسته اول فرستاده و دلیل اصلی نگرانی ملوانی‌ها هم همین است.

هنوز هیچ کدام از پیشکسوتان به صورت رسمی علیه مایلی کهن موضع نگرفته است، اما جو شهر انزلی چندان به نفع این مربی نیست. بدون شک لیگ یک داستانش متفاوت با لیگ برتر است و حواشی خاص خودش را هم دارد. حواشی‌ که در آن فقط مربیانی خاص می‌توانند تیم‌ها را راهی لیگ برتر کنند! حواشی که بدون شک محمد مایلی کهن در آن شرایط توانایی کار کردن را نخواهد داشت و نمی‌تواند چشمانش را روی خیلی از مسائل ببندد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها