2 جنایت در پایان هفته پایتخت

قتل مـادر با قیچی و گوشت‌کوب

دو مرد که در کمتر از پنج ساعت در جنایت‌هایی جداگانه دوست و مادر خود را در شرق تهران کشته بودند، در صحنه‌های قتل دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۷
قتل مـادر با قیچی و گوشت‌کوب

به گزارش جام‌جم ، نخستین جنایت در محله قنات کوثر تهرانپارس پایتخت رخ داد. در این حادثه ساعت 3 بامداد پنجشنبه زنی میانسال با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن پسر 30 ساله‌اش به نام رضا خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند جسد پسر جوان در پشت‌بام خانه افتاده و با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

ماموران موضوع این جنایت را به سجاد منافی‌آذر،کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند. این در حالی بود که با تحقیق از مادر مقتول متوجه شدند ساعاتی پیش دوست رضا به نام حمید به خانه‌شان آمده و بعد از آن صدای درگیری بلند شده بود. زمانی که سراغ پسرش رفته با جسد او در پشت‌بام روبه‌رو شده در حالی که حمید از آنجا فرارکرده بود.

ماموران در حالی که در جست‌وجوی حمید بودند، متوجه شدند او به محل جنایت بازگشته و از همسایه‌ها در حال پرس‌وجو درباره وضع دوستش است. ماموران با اطلاع از موضوع، سراغ حمید رفتند و موفق به دستگیری وی شدند. حمید 23 ساله در همان مرحله نخست بازجویی به قتل رضا اعتراف کرد و به افسر بازجو گفت: من و رضا چند سالی است که با هم دوست هستیم. ساعتی پیش به خانه‌اش آمدم و برای تفریح به پشت‌بام خانه‌شان رفتیم. در آنجا او با من شوخی کرد که عصبانی شدم و با چاقویی که همراهم بود، ضربه‌ای به وی زدم. او غرق در خون روی زمین افتاد. ترسیدم و پیش از آمدن مادرش فرار کردم. ساعتی در خیابان پرسه زدم و بعد از بازگشت به محل درگیری دستگیر شدم.

جنایت پسر ناخلف

پنج ساعت از وقوع این جنایت و دستگیری قاتل نگذشته بود که ساعت 8 صبح پنجشنبه ماموران کلانتری 190 مجیدیه تهران در جریان قتل زنی سالخورده در خانه‌اش در میدان رسالت قرار گرفتند. ماموران با حضور در طبقه سوم مجتمع مسکونی مشاهده کردند مردی 46 ساله کنار جسد زنی حدود 65 ساله نشسته و به آرامی گریه می‌کند.

ماموران سپس ماجرای این جنایت را به قاضی مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند. در این مرحله بازپرس جنایی همراه گروهی از کارآگاهان جنایی و تیم بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند. آنها در بازرسی از خانه قیچی و گوشت‌کوب که لکه‌های خون روی آنها بود، پیدا کردند. پسر خانواده با دستور قضایی در محل جنایت بازداشت شد .

مرد میانسال به بازپرس جنایی گفت: مادرم قصد جانم را داشت که ارثیه پدری نصیبم نشود، بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و او را کشتم. مادرم ده سال قبل در شهر عباس‌آباد با پدرمان درگیر شد و او را با ضربه چاقو کشت. مدتی بعد رضایت دادیم و او از زندان آزاد شد. با توجه به این که از پدرم ثروت و املاک بسیاری برجای مانده بود، مادرم حاضر نمی‌شد سهم مرا از ارثیه پدری بدهد. چند وقت قبل هم برادرزاده‌ام کشته شد.

متهم به قتل اضافه کرد: شرایط زندگی و دوری از پدرم و مرگ برادرزاده‌ام به قدری برایم سخت بود که افسرده شده و در بیمارستان بستری شدم. چند سال پیش هم به دلیل اختلاف‌هایی که با همسرم داشتم، از او جدا شدم. یکی از فرزندانم ازدواج کرده و فرزند دیگرم با مادرش زندگی می‌کند. من هم با مادرم زندگی می‌کردم. در این مدت مادرم حاضر نبود ارثیه ام را بپردازد.

وی تصریح کرد: نیمه‌شب از خواب پریدم. انگار بوی گاز می‌آمد. با دیدن مادرم که بیدار بود، احتمال دادم او شیر گاز را باز کرده تا مرا بکشد و ارثیه‌ام را ندهد. به سمتش رفتم و با هم دعوا کردیم. او با چوبدستی کتکم زد و با پرتاب وسایلی به سمت من باعث شد دست‌هایم زخمی شده و آن را باندپیچی کنم. زمان کوتاهی که گذشت، با برداشتن گوشت‌کوب و قیچی سراغ مادرم رفتم. می‌خواست از دستم فرارکند که نتوانست. با گوشت‌کوب ضربه‌هایی به سرش زدم و با قیچی محکم به قفه سینه‌اش کوبیدم. غرق در خون کف اتاق نشیمن افتاد. ساعاتی کنار جسد نشستم و فقط گریه می‌کردم. بعد به پلیس زنگ زدم و با آمدن آنها به خانه‌مان دستگیر شدم.

همزمان با ثبت اظهارات متهم به قتل، او برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
باقی
-
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
خدا همه ما رو شفاء دهد ان شاء الله ....
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
همشون بیمار وآدم كش بودن، نمیدونم چی بگم، خودشون به حساب هم میرسن،

نیازمندی ها