مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ضرورت مقابله جنبش دانشجویی با اشرافی گری و فساد اقتصادی

بعد از نماز جمعه امروز در سراسر کشور برگزار می شود

تجمع دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم کشمیر

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد: در اعتراض به کشتار انسان‌ها در کشمیر امروز بعد از مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه تهران و شهرهای دیگر تجمع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۵
تجمع دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم کشمیر

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی رئیسی دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به کشتار مردم بی‌گناه در کشمیر گفت: کشتار مظلومان در کشمیر قلب هر انسان آزادی‌خواهی را به درد می‌آورد. مردمی مورد ظلم واقع شده‌اند و وظیفه ما طبق مبانی انقلاب اسلامی آن است که هر جا مظلومی مورد ظلم قرار می‌گیرد از او حمایت کنیم.

وی افزود: وقتی می‌گوییم از مظلوم در هرجای دنیا حمایت می‌کنیم طبیعتا معنایش این است که از مظلوم حتی با وجود تفاوت‌هایی که ممکن است با ما داشته باشد هم حمایت خواهیم کرد و وظیفه ماست بر تعهدی که به مظلومان عالم داده‌ایم، استوار بمانیم.

رئیسی تاکید کرد: تفکر خطرناکی در حال شیوع است که خواسته یا ناخواسته در حال ترویج دوقطبی شیعه سنی به جای دوقطبی مستضعفین مستکبرین است. ما به همان اندازه باید بر ظلم روا داشته شده بر برادران انسانی‌مان حساس باشیم که بر ظلم روا داشته شده بر برادران دینی خود حساس هستیم.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی اظهار داشت: به همین جهت امروز در اعتراض به کشتار انسان‌ها در کشمیر بعد از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در تهران و دیگر شهرهای کشور تجمع خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها