یک «پیردختر» ثروتمند سعودی، با ارائه دو شرط عجیب، برای ازدواج اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۶
با این دو شرط با دخترِ ثروتمند سعودی ازدواج کنید + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از العالم، این پیردختر سعودی، با انتشارِ ویدیویی در شبکه های اجتماعی، خود را "سلوا المطیری" معرفی کرد، اما شرط های او برای ازدواج چنان عجیب به نظر می رسید که به سرعت توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرد.

المطیری گفت: «از آن جا که من از مردها متنفرم، برای ازدواج با یکی از شیوخ (سعودی) مشورت کردم و او به من مجوز داد بدون نزدیک شدن به مردها، از آن ها بچه دار شوم».

به نوشتۀ خبرگزاری"اسپوتنیک" المطیری دربارۀ دو شرط خود گفت: "شرط اول آن که، ازدواج به صورت شرعی و با حضور شاهدان صورت گیرد و شرط دوم آن که برای بچه دار شدن، به شیوۀ لقاح مصنوعی عمل کنیم، زیرا من از نزدیک شدن به مردها متنفرم!"

با وجود آن که ویدیوی اعلام آمادگی این پیردختر سعودی، با استقبال فراوان کاربرانِ شبکه های اجتماعی مواجه شده است، استقبالی از اصل موضوع یعنی اعلام آمادگی او برای ازدواج نشده است و به این ترتیب، به نظر می رسد که وی، به جای این که گزینه مناسبی برای ازدواج باشد، سوژۀ خوبی برای خنده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱۲ انتشار یافته: ۱۱
سوده
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۱
۱
این بنده خدا فقط دلش میخواهد مادر باشد چیزی كه اگر در یك كشور متجدد بود امكانپذیر میشد .
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
من حاظرم ازدواج کنم
فرانك
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
با تلقیح مصنوعی و خرید اسپرم مورد نظرش از بانكهای اسپرم به راحتی اینكار قابل انجام است و احتیاج به اینهمه دادار دودور نبود.این نشانه ی جدیدی از جامعه ی عقب افتاده ی سعودی است.
علی تهرانی
-
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۱
باسلام :خیلی خوب است .اگر مجرد بودم به ایشان پاسخ مثبت میدادم.
k
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۱
آخه اینجوری نمیشه كه ، اون بدبخت داماد به چه امیدی باهاش ازدواج كنه؟ پیر كه هست ، قیافه هم كه نداره ای بابا
حسین
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۱
۴
خدا را شكر در كشور متجدد ما و در یك رسانه به اصطلاح مردمی و مترقی و در كشوری كه یازده میلیون مجرد و به تعبیر شما پیر دختر و پیر پسر دارد، هنوز هم از اصطلاحات عتیقه ای مانند پیر دختر استفاده می شود. شما اول لحن نوشته خودتان را درست كنید و بعد به فكر پیر دختر عربستان سعودی باشید. این خانم هم تا آنجا كه از فیلم بر می آید چندان پیر نیست.
سودا
-
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
من با نظر حسین كاملاً موافقم ایشان به نظرم جوان رسید احتمالاً سی و چند سال سن داردو چهره نسبتاً زیبایی هم دارد و استفاده از كلمه پیر دختر جایز نبود چون هم به ایشان نمی خورد و هم اینكه به گونه ای به تمام دخترانی كه شانسی برای ازدواج نداشته یا قسمتی نداشتند بر می خورد . با توجه به آمار بالای دختران مجرد همه ما حداقل یكی از آنها را در اطرافیان خود دیدیم و انصافاً خیلی نجیبتر و باوقارتر از آن هستند كه اینطور نامیده شوند . خوب نیست سرنوشت كسی را كه خداوند اینگونه رقم زده مورد تحقیر قرار دهیم . همه ما میدانیم هیچ چیز بالاتر از خواست و اراده الهی نیست.
سناتور
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۱
.سلام خانم عرب این پیشنهاد رو ببر امریكا وكشورهای نامردی متل عربستان خودت پیشنهاد بده ما مردهای ایرانی پولی نیستیم كه خودمون رو به پول بفروشیم ما مرد هستیم
ندا
-
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
قطعاً فیلمش رو برای تو ضبط نكرده سناتور عزیز شما با همون دختر خالت ازدواج كن خوشبخت میشی .
فرهاد
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
۳
۱
خواهشا دلتون برای سعودی ها نسوزه و كاسه داغتر از آش برای به دختر اجنبی نشید..این پولدارهای سعودی ضد شیعه همان كسانی هستن كه داعش رو با سرمایه خودشون حمایت میكنن حادثه كشته شدن حجاج ایرانی رو هم یادتون نره
محمدشریفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
۰
۰
بامن ازواج می کنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها