خلبان عامل سقوط جنگنده روسی در «کودتای ترکیه» کشته شد

شهردار آنکارا اعلام کرد خلبانی که جنگنده روسیه را ساقط کرده بود در درگیری‌های روز گذشته در آنکارا کشته شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۲۴
خلبان عامل سقوط جنگنده روسی در «کودتای ترکیه» کشته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «ملیح غوکشیک» شهردار آنکارا تاکید کرد خلبان ترکیه‌ای که جنگنده روسی را ساقط کرده بود روز گذشته در جریان کودتا در ترکیه کشته شده است.

غوکشیک در گفتگو با تلویزیون رسمی ترکیه، افزود که این خلبان از عاملان کودتا و از طرفداران فتح الله گولن معارض سرسخت اردوغان است.

به گفته شهردار آنکارا این خلبان از کسانی بوده است که با استفاده از بالگرد نظامی مقر ریاست جمهوری ترکیه در «مرمریس» را بمباران کرده است و سپس جنگنده‌های ارتش بالگرد وی را سرنگون کردند.

یک جنگنده اف 16 ترکیه در 24 نوامبر گذشته یک فروند جنگنده «سوخو 24 »روسیه را در مرزهای ترکیه با سوریه سرنگون کرد که خلبان این جنگنده بعد از خروج از هواپیما از سوی تروریست‌های ترکمان بازداشت و کشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
عامی
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
این برای شما مشكوك نیست
بیلماز
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
مشكوك چیه خنده داره .نمیری اردوغ كه چه كاری توبلد بودی و ما نمیدانستم .
من
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
الكی میگه .
lk
-
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
تغاری بشكند ماستی بریزد / جهان گردد به كام كاسه لیسان
افسر ارتش
-
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
دروغ محض است , زیرا خلبان هواپیمای جنگنده فقط برای آموزش هواپیما تعلیم دیده است و دوره پرواز با هلیكوپتر را آموزش ندیده است در صورتیكه برای پرواز با هلیكوپتر باید دوره آنرا گذارند در ضمن برای پرواز با هر نوع هواپیما یا هلیكوپتر باید دوره آموزش مربوط با آن هواپیما و هلیكوپتر را گذارند و دیپلم پرواز آن هواپیما و هلیكوپتر را گرفت یعنی برای پرواز با اف - ۱۶ باید دوره پرواز با اف -۱۶ را دید و موفق به كسب دیپلم پرواز با اف - ۱۶ شوید در مورد هر هواپیما و هلیكوپتر دیگری هم همین قوانین وجود دارد و فراموش نشود كه آموزش خلبانی با هلیكوپتر و آموزش خلبانی با هواپیما هم جدا است با توجه به اینكه برای پرواز با هر نوع هلیكوپتر یا هر نوع هواپیما باید دوره مربوط با آن هلیكوپتر یا هواپیما را هم گذارند و دیپلم پرواز با آنرا گرفت .
اكبر
-
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
۰
۰
واقعا مسخرس.سو استفاده از سادگی مردم.برای حفظ قدرت.چطور تحلیل میكنن كه این كودتا بوده؟
محمد
-
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
دراینده ای نزدیك ایران عزیزمان نسبت به تحلیل گر زبده خودكفا خواهد شد

نیازمندی ها