شب فیروزه‌ای شب خانواده ایرانی

یک دعوتنامه تلویزیونی خوش‌رنگ و لعاب از کنار هشتی ستون‌های نورپردازی شده حافظیه، «شب فیروزه‌ای» را به قرار شبانه مخاطبان رسانه ملی در تابستان 95 تبدیل کرد؛ برنامه‌ای که حضور پرشور و نشاط خانواده‌ها را بدون وقفه در پایان جشن رمضان از باغ موزه قصر تهران به شب فیروزه‌ای در حافظیه شیراز کوک زد.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۲
شب فیروزه‌ای شب خانواده ایرانی

شب فیروزه‌ای با آن مسمای ایرانی اسلامی در مفهوم و محتوا، یک شب‌نشینی تلویزیونی بومی ـ ملی است که از شیراز این شهرناز آغاز شده و تا اصفهان، اهواز، رشت و تبریز و.... جشن خانوادگی مردمان این شهرها را در قاب شبکه پنج سیما برای همه ایرانیان به اشتراک می‌گذارد.

در این رهگذر ارشاد معاونان محترم سیما و استان‌ها محرک اصلی و موثر برای شکل گرفتن این حرکت مشترک رسانه‌ای بود. زحمت برگزاری این جشن شبانه نیز با مراکز است. همت مدیران کل صداوسیمای استان‌هایی که به میدان آمدند، جای سپاس دارد. توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب به ابتهاج عمومی در حکم انتصاب ریاست رسانه ملی پشتوانه نظری این هم‌افزایی رسانه‌ای است. مهندسی پیام و برنامه‌ریزی محتوایی رسانه ملی نیز دایر بر خانواده محوری، سلامت روانی جامعه، نشاط اجتماعی، تقویت مولفه‌های هویت ملی و بهره‌گیری از رنگین‌کمان اقوام ایران‌زمین در جهت انسجام ملی طراحی شده است، به همین علت شبکه پنج سیما با طراحی و پیشنهاد «شب فیروزه‌ای» کوشید و می‌کوشد لذت تفریح خانوادگی و الگوی «تفریح جمعی» به جای «تفریح فردی» را به اتکای راهبردهای پیش گفته، در قالب یک جشن شبانه شاد و جذاب برای شب‌های بلند تابستان بازنمایی کند.

مجید زین‌العابدین

مدیر شبکه پنج سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها