رئیس فراکسیون امید به موضوع "پروژه عبور از روحانی" که از سوی برخی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تندرو مطرح شده، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۲۱۵۵۵
واکنش «عارف» به پروژه عبور از «روحانی»

به گزارش جام جم آنلاین،"محمدرضا عارف" نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح استیضاح وزیر کار که از سوی یک عضو فراکسیون امید مطرح شده است، گفت: فراکسیون امید، استیضاح هیچ وزیری را در دستور کار ندارد.

وی افزود: فعلاً استیضاح هیچ وزیری را پیگیری نمی‌کنیم و می‌خواهیم با دولت تعامل کنیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس، با بیان اینکه به دنبال بحث و ارزیابی برخی اقدامات دولت هستیم، تأکید کرد: اگر نیاز باشد، از ابزارهای نظارتی برای دولت استفاده می‌کنیم.

عارف در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تغییرات کابینه روحانی بیان داشت: جامعه توقع دارد تا کابینه حسن روحانی در سطوح مدیریتی بالا و میانی، تغییراتی داشته باشد که انتظار داریم دولت به این توقع مردم توجه کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره موضوع "پروژه عبور از روحانی" که از سوی برخی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تندرو مطرح می‌شود و اینکه آیا این موضوع در دستور کار اصلاح‌طلبان قرار دارد یا خیر، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان همیشه حامی دولت بوده‌اند و از سال 1392 تا به حالریال از دولت حمایت کرده‌اند.

عارف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان، قصد حمایت از حسن روحانی در انتخابات سال 96 را دارند یا خیر نیز گفت: در این زمینه، در آینده تصمیم‌گیری می‌شود و تاکنون هیچ کدام از جریان‌های سیاسی درباره انتخابات موضع‌گیری نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها