جمع‌آوری اسناد مسئولیت عربستان در ترورهای منافقین

محسن رضایی:خشمگین شویم آثاری از آل‌سعود باقی نمی‌ماند

معاون سابق عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه کشورمان تأکید کرد: نباید در روابط گسترده دستگاه امنیتی سعودی با منافقین بویژه در سال های اخیر تردیدی بخود راه داد.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۴
مشاور وزیر خارجه: عربستان با منافقین همکاری گسترده دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به اظهارات ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در پاریس گفت: این اظهارات تایید می‌کند که حمایت های گسترده مالی و امنیتی عربستان سعودی از تروریسم در همه اشکال ان همواره در دستور کار ریاض بوده است.

مشاور وزیر خارجه افزود: من موضوع تروریسم را در آخرین دیدارم با سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان قبل از مرگ وی، و در اولین دیدارم با عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی در حاشیه نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در جده با زبانی دیپلماتیک بیان کردم، و اضافه نمودم که امنیت مقوله‌ای به هم پیوسته و متعلق به کل منطقه است و نمی توان با استفاده ابزاری از تروریست ها کشورهای منطقه را ناامن کرد و عربستان را امن نگهداشت.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: خطای راهبردی ریاض مبنی بر کاریرد تروریسم در تحولات منطقه، ریاض و همه ما را در منطقه با خسارات جبران ناپذیری مواجه می کند.

وی تأکید کرد: عربستان باید رویکرد نظامی و امنیتی خود را در منطقه تغییر دهد و با تمرکز بر راهکار سیاسی و توقف حمایت اشکار و پنهان از تروریسم نقش سازنده در منطقه إیفا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها