در خندوانه چه گذشت؟

شکست عشقی «جناب‌خان»

سردار آزمون: ظاهر آدم‌ها را قضاوت نکنیم

سردار آزمون، گران‌ترین بازیکن ایرانی چهارشنبه‌شب به برنامه خندوانه آمد و یکی از دیدنی‌ترین برنامه‌های تلویزیون را به نام خود ثبت کرد. او صادقانه به سوالات جواب داد و آن‌قدر دوست‌داشتنی و شفاف بود که به دل همه نشست و رامبد جوان و جناب‌خان بارها از او به عنوان جوان شیرین و عسل یاد کردند !‌
کد خبر: ۹۱۹۹۹۲

آزمون درباره دستمزدش چیزی نگفت اما به این نکته اشاره کرد که دژاگه بعد از او قرار دارد. گفت که ناجوانمردانه او را از تیم والیبال بیرون کرده‌اند و یادآور شد که به خانواده‌ای از طبقه متوسط تعلق داشته و در اولین بازی‌های ملی‌اش کفش‌های ارزان‌قیمتی داشته که تعجب همه را برانگیخته است. او که با همان کفش‌های ارزان گل زده از مردم و ورزشکاران و مربیان خواست با دیدن ظاهر آدم‌ها درباره آنها قضاوت نکنند. این بازیکن که متولد 1373 است تاکید کرد روی لباس تیم ملی تعصب دارد و هیچ بی‌احترامی را زمان بازی تاب نمی‌آورد.

آزمون با یادآوری این نکته که با رئیس‌جمهور تاتارستان دیدار کرده، گفت: دوست دارد از نزدیک با حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کند.

سردار در کمال خونسردی گفت: تیم محبوبم در ایران تراکتور است و اگر یک روز در ایران بازی کنم این تیم را انتخاب می‌کنم چون عاشق هوادارهای این تیم هستم.

این بازیکن تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور بودم به منطقه محروم گلستان و ترکمن صحرا رسیدگی می‌کردم.

آزمون هفت اسب دارد که یکی از آنها را سال‌هاست دارد، اسبی که در چند مسابقه هم شرکت کرده و اول شده است. سردار در خندوانه آواز هم خواند و در مسابقه ضرب‌المثل هم شرکت کرد هرچند ابتدا گفت که هیچ ضرب‌المثلی را بلد نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها