تعطیلات عیدفطر و هم‌زمانی اش با تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای مسافرت و خروج از شهر به ایجاد کرده، شمار زیادی از پایتخت نشینان نیز در این فرصت از شهر خارج شده‌اند و همین امر سبب خلوتی معابر و بزرگراه‌ها شده است، موضوعی که ممکن است وسوسه رانندگی با سرعت غیرمجاز را در برخی از شهروندان ایجاد کند و به همین دلیل پلیس راهور برای کنترل سرعت غیرمجاز در آماده باش است.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۰
برخورد پلیس با سرعت غیرمجاز در تعطیلات

به گزارش جام جم آنلاین ، جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت‌:‌ با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات پایان هفته، شمار زیادی از پایتخت‌نشینان راهی سفر شده‌اند، شماری دیگر نیز در منازل خود بوده و استفاده چندانی از وسیله نقلیه خود نمی کنند، به همین دلیل معابر و به خصوص شبکه بزرگراهی تهران خلوت شده است.

وی با بیان اینکه خلوتی معابر نباید سبب وسوسه شدند برخی از رانندگان برای رانندگی با سرعت غیرمجاز شود، افزود: گرچه معابر خلوت شده و بار ترافیکی تهران کاهش پیدا کرده است، اما تغییری در عزم پلیس برای برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت به وجود نیامده و گشت‌های کنترل سرعت پلیس در این ایام نیز در بزرگراهها و معابر تهران حضور دارند و نسبت به اعمال قانون تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز اقدام خواهند کرد.

سرهنگ حسن عابدی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های پلیس، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت نیز فعال بوده و تخلف سرعت غیرمجاز را ثبت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های پلیس راهور تهران مدیریت سرعت رانندگان است، ادامه داد:‌ سرعت مجاز در بزرگراه‌های پایتخت درج شده و رانندگان نباید با سرعتی بیشتر از آن رانندگی کنند و در غیر اینصورت اگر سرعتشان بیش از 30 کیلومتر ساعت از سرعت مجاز بیشتر باشد، مشمول جریمه 200 هزار تومانی خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در ایام تعطیلات بر تخلف سرعت غیرمجاز نظارت دارد، گفت: دور دور کردن، انجام حرکات نمایشی با خودرو، مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی و ... نیز از جمله دیگر تخلفاتی است که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها