دستیار لوزانو در گفتگو با جام جم آنلاین:

والیبال ایران می تواند در المپیک موفق باشد

خوان سیچلو دستیار رائول لوزانو در تیم ملی والیبال ایران برای استراحتی کوتاه مدت به کشورش بازگشت.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۵
والیبال ایران می تواند در المپیک موفق باشد

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران با پشت سر گذاشتن لیگ جهانی 2016 والیبال حالا وارد مرحله جدی تری شده است. این تیم حالا باید خود را برای حضور در المپیک 2016 آماده کند.

خوان مانوئل سیچلو دستیار رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پشت سر گذاشتن لیگ جهانی والیبال که هفته سوم آن به میزبانی تهران برگزار شد همانند لوزانو ایران را ترک کرد تا استراحتی کوتاه مدت در کشورش آرژانتین داشته باشد. او پس از این استراحت کوتاه مدت به ایران برمی گردد تا از یکشنبه هفته آینده کار خود را با تیم ملی والیبال ایران شروع کند.

گفت و گوی کوتاه جام جم آنلاین با این دستیار لوزانو انجام دادیم که ماحصل آن در ادامه می آید:

-تیم ملی والیبال ایران عملکرد پرنوسانی در لیگ جهانی داشت و به من نظر من روندی که طی کرد کاملا متناسب با شرایطی بود که این تیم داشت. تیم پس از بازگشت از توکیو (رقابت های انتخابی المپیک) در حالی مجبور به حضور در لیگ جهانی شد که برخی از بازیکنان تحلیل رفته بودند و دو مصدوم هم داشتیم. با این حال و با وجود این خستگی به نظرم برخی از نتایجی که تیم ملی به دست آورد بسیار عالی بود. همانند تیم صربستان.

-خستگی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران الان دو برابر شده است اما به نظر من فرصت کافی برای اینکه همه چیز به حالت عادی برگردد هست. والیبالیست های ایران (تیم ملی ) قدرت بدنی بالایی دارند و به سرعت ریکاوری می کنند.

-من بابت المپیک نگرانی ندارم. درباره این رقابت ها هم اندیشه های منفی در ذهن نمی پرورانم. تیم ایران همان طور که نکته های زیادی را در گذشته ثابت کرده در المپیک هم می تواند چیزهای زیادی را ثابت کند. اعتقادم بر این است که والیبال ایران می تواند در المپیک موفق باشد.

-حضور در والیبال ایران همیشه برای من هیجان انگیز بوده و این تجربه را با هیچ چیز عوض نمی کنم. در واقع حضور در والیبال ایران به من چیزهای زیادی آموخت. اکنون خسته هستم و می خواهم پس از استراحتی کوتاه مدت به ایران برگردم. برای حضور در المپیک شروع به کار خیلی هیجان انگیزی خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها