تیم ملی والیبال ایران با برتری مقابل آرژانتین به کار خود در رقابت های لیگ جهانی 2016 پایان داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۰
محمد موسوی: پایان خوبی داشتیم / در المپیک عملکرد بهتری خواهیم داشت

به گزارش جام جم آنلاین ، شاگردان رائول لوزانو در تیم ملی والیبال ایران در یک دیدار سخت و نفسگیر موفق شدند سه بر دو تیمی را شکست دهند که سرمربی اش خولیو ولاسکو است؛ مرد نام آشنای آرژانتینی که کلید تحول در والیبال ایران را زد.

محمد موسوی در پایان دیدار تیم های آرژانتین و ایران که با برتری سه بر دو ایران همراه بود با کسب 16 امتیاز پرامتیازترین بازیکن ایران بود.

وی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: خیلی خوشحالم که در حضور تماشاگران حاضر در سالن پایان خوبی داشتیم و موفق شدیم آرژانتین را شکست بدهیم.

موسوی درباره این مسابقه گفت: سخت و نفسگیر بود، مثل خیلی از دیدارهایی که قبلا تجربه کرده بودیم. ما و ولاسکو (سرمربی آرژانتین) شناخت متقابلی نسبت به یکدیگر داریم اما این برای دومین بار بود که ما موفق شدیم از این شناخت به نفع خودمان استفاده کنیم.

این ستاره تیم ملی والیبال یادآور شد: خوشبینی زیادی نسبت به المپیک داریم. من اعتقاد دارم در رقابت های المپیک از این بهتر هم خواهیم شد. چیزی که باعث شد در لیگ جهانی والیبال مطابق انتظار خودمان نتیجه نگیریم این بود که رقابت های انتخابی المپیک را پشت سر گذاشته بودیم و سنگینی آن رقابت ها باعث شد تا خسته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برای رقابت های المپیک قطعا این خستگی را نخواهیم داشت و تنها چالشی که باقی می ماند خطر مصدومیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شهرام
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
توجیح از نوع ایرانی ، خسته بودیم ، مگر دیگران خسته نبودند ؟
ك
-
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
عكس خبر را اصلاح كنید

نیازمندی ها