پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در قالب نماهنگی جذاب لحظاتی شیرین از حرف دل‌ فرزندان مدافعان حرم اهل بیت (علیهم‌ السلام) را با رهبر انقلاب به قاب تصویر کشیده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۷
لحظات شیرین از حرف دل‌ فرزندان مدافعان حرم با رهبر معظم انقلاب+فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در حاشیه دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگویی صمیمانه داشتند و سخن دل خود را با ایشان در میان گذاشتند.

نماهنگ آرامش دل ها

همچنین پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، نماهنگ 'آرامش دل‌ها' را منتشر کرد.

یکی از برنامه هایی که از ابتدای دوران رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، نماز جماعت ظهر و عصر ماه مبارک رمضان به امامت رهبر انقلاب است که عموم مردم می توانند در این برنامه شرکت داشته باشند.

نماهنگ «آرامش دلها» محصول پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IRشامل تصاویر متفاوت و دیده نشده‌ای از حضور و اقامه نماز ظهر و عصر رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی و حال و هوای مردم حاضر در حسینیه در ماه مبارک رمضان است.

این پایگاه اطلاع رسانی در ادامه فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در باره نماز و آرامش روح را که در مقاطع مختلف ابراز داشته اند بازنشر کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی: «نماز مایه‌ی آرامش دلها و برطرف کننده‌ی نگرانی‌ها و دغدغه‌های روحی در نمازگزار است... نماز به‌ جان‌ و دل‌ نمازگزار، آن‌ آرامش‌ و اطمینانی‌ را که‌ شرط اصلی‌ موفقیت‌ در همه‌ی‌ عرصه‌های‌ زندگی‌ است‌، هدیه‌ می‌کند و تزلزل‌ و اضطراب‌ را که‌ مانع‌ بزرگی‌ در راه‌ اقدام‌ مجدانه‌ برای‌ پرورش‌ اخلاقی‌ است‌، از او دور می‌سازد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها