با گیتی خامنه، مجری باسابقه برنامه‌های کودک و نوجوان

قدم زدن دردنیای کودکی

شبکه کودک به تبلیغ بیشتر نیاز دارد

یک مجری تلویزیون که با شبکه کودک و نوجوان همکاری دارد معتقد است لازم است درباره این شبکه و برنامه‌هایش بیشتر تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۴
شبکه کودک به تبلیغ بیشتر نیاز دارد

گیتی خامنه ـ که اکنون در کانال خردسال شبکه کودک و نوجوان هر روز صبح به اجرای میان برنامه‌ها می‌پردازد ـ درباره فعالیت‌هایی که در این شبکه انجام می‌شود به مهر گفت: کانال خردسال و شبکه کودک و نوجوان حدود چند ماه است فعالیت رسمی دارد، اما به‌رغم تمام زحماتی که عوامل این شبکه و برنامه‌سازان متحمل می‌شوند بعضی از مخاطبان کوچک برنامه‌ها از آثار شبکه خبر ندارند.

وی با اشاره به لزوم معرفی بیشتر کارهایی که از این شبکه پخش می‌شود، عنوان کرد: ما در زمینه تبلیغات برنامه‌سازی و ارائه تولیدات فرهنگی نیازمند تلاش بیشتری هستیم. به یقین برای برنامه‌های شبکه کودک هم می‌توان از تبلیغات به گونه‌ای بهره برد که زحمت عوامل برنامه‌ساز را ضمانت کند و برنامه، مهمان نگاه بسیاری از بچه‌هایی باشد که به دلیل ندیدن این شبکه، موفق به تماشای حاصل زحمات همکاران ما نمی‌شوند.

مجری شبکه کودک و نوجوان اضافه کرد: بسیاری از بچه‌ها هم به شبکه‌های دیجیتال دسترسی ندارند و آرزوی من این است که روزی بچه‌های همه ایران در هر طبقه اجتماعی و هر نقطه‌ای از وطن بتوانند این برنامه‌ها را ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها