اشکان دژآگه دستگیر شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل آنچه که رانندگی در حالت مستی عنوان شده توسط پلیس برلین دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۹
اشکان دژآگه دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، آلمان مدعی است اشکان دژاگه ملی پوش سابق آلمان و کاپیتان فعلی تیم ملی ایران بامداد امروز در حال رانندگی با خوروی بنتلی خود در جاده «شونبرگ» در حومه برلین توسط پلیس متوقف و پس از تست الکل مشخص شد که میزان الکل خون او بسیار بیشتر از حد مجاز رانندگی بوده و این بازیکن توسط پلیس دستگیر شد.

دژاگه که در کلوپ شبانه هاوانا پیروزی آلمان مقابل ایتالیا را جشن گرفته بود ساعت ۸:۳۰ صبح و در حال بازگشت به خانه توسط پلیس متوقف و گواهینامه او نیز بلافاصله از سوی پلیس ضبط شد.

به گزارش روزنامه بیلد ، پلیس اذعان کرد بعد از توقف خودروی وی و انجام تست الکل مشخص شد که ۱/۷ پرومیل الکل در خون این شخص بوده اما کماکان تایید نمی کند که راننده ماشین اشکان دژاگه بوده است .
به نوشته بیلد، رفتار این فوتبالیست ایرانی ، تبعات حقوقی برای وی خواهد داشت .

به این ترتیب اشکان باید در انتظار دادگاه و عواقب این عمل خود در آلمان باشد.

منبع: تابناک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ایرانی
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
یعنی چی ؟!! خداكند دروغ باشد . كاپیتان تیم ملی ایران ؟!!
بهمن
-
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
با تبریك به وزیر محترم ورزش!!!
فرانك
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
آیا كاپیتان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران باید یك آلمانی باشد؟ هركس كه خوب بازی كرد میتواند برای فوتبالدوستان نوجوان ایران الگو باشد؟ در آلمان نوشیدن مشروب جرم نیست. رانندگی در حال مستی جرم است. انسان عاقل هیچوقت اولا مشروب نمینوشد دوما بعدش رانندگی نمیكند. البته ایشان اولین نفر نیست كه چنین اشتباهی كرده.....
محمد
-
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
یه بازیكن لژیونر خوب داریم ببینین با شایعه سازی میتونییه كار بكنید اونم نیاید تیم ملی
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
دروغ است بدخواهان ایران باشایعه پراكنی تلاش میكننداختلاف افكنی كنند.بخاطرافتخارآفرینی یوزهای ایرانی هوشیارباشیم
م.
-
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
اگر قطعی نیست پس چرا تیتر زده اید آیا؟
morteza
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
خودروی بنتلی.خوروی بنتلی تایپ شده.
سامان
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
من در آلمان زندگی می كنم و در این كشور چه بسا بعضی از نوشیدنی هایی كه به نظر غیر الكلی می آیند حاوی الكل هستند و این مد روز شده كه بعضی از كافه ها از این نوشیدنی ها به عنوان خنك كننده ی تابستانی می فروشند كه اگر انسان توجه نكند چه بسا ناگهان احساس ملنگی می كند و آن وقت دیگر كار از كار گذشته. چه بسا چنین بلایی سر اشكان آمده آن هم در یك شب بزرگ كه بازی میان هم تیمی های سابق او در تیم جوانان آلمان علیه ایتالیا بوده و او قربانی شده. در روزنامه های دست راستی آلمان اشكان را بچه ی حزب الله ای می نامند و از این مسئله به عنوان یك انتقام یاد می كنند چرا كه اشكان زمانی به اعتراض علیه سیاست های اسراییل برای بازی به آن كشور نرفت و همین باعث شد كه او را به تیم ملی آلمان نبرند! از آن زمان به بعد علیه این بازیكن ایرانی هزاران مزخرف می بافند و او را ایرانی می دانند و نه آلمانی. بعضی از ایرانی های ما هم مثل فرانك متاسفانه به این آقا آلمانی می گویند و هركسی را كه در كشور دیگری بزرگ شده غیر ایرانی كه نشان از فهم این جماعت دارد. در حالی كه خود همین تیم آلمان چندین بازیكن از نژاد تونسی و تركی و آلبانی و لهستانی و اسپانیایی دارد كه با افتخار از آنان به عنوان آلمانی یاد می كنند و افتخار می آفرینند.
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
واقعا برای آدم هایی كه همچین شایعاتی درس میكنن متاسفم .آخه به شما چی میرسه

نیازمندی ها