عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم گفت: اعتدال بار فکری ندارد؛ اعتدال نه ایدئولوژی است و نه منش سیاسی خاص،اعتدال روشی است که هر جریانی می تواند داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۸
تشکیل فراکسیون اعتدال معنایی ندارد / اعتدال بار فکری ندارد

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌آنلاین، با اشاره به طرح مباحثی در مورد شکل گیری فراکسیون اعتدال و یا سوم در مجلس گفت: اعتقاد چندانی به شکل گیری چنین فراکسیون هایی ندارم.

وی ادامه داد: فراکسیون ها معمولا در مجلس بارسیاسی دارند و به همین دلیل فراکسیون مستقل یا میانه رو نمی تواند معنای خارجی داشته باشد. اگر قرار است فراکسیونی در مجلس باشد و بار سیاسی نداشته باشد مانند فراکسیون های تخصصی مجلس از جمله مناطق محروم،ورزش،فرهنگیان و...که در قالب آیین نامه هم پیش بینی شده است خواهد بود.

این عضو فراکسیون ولایت افزود: بر همین اساس معنی فراکسیونی به عنوان مستقل را نمی دانم چیست.

کوهکن در ادامه با اشاره به اینکه گذاشتن عنوان اعتدال برخی بر نام فراکسیون تصریح کرد: خود اعتدال فکر نیست بلکه یک روش است و فراکسیون های اصلاح طلب و اصولگرا نیز می توانند روش اعتدالی داشته باشند.

وی ادامه داد: اعتدال بار فکری ندارد؛ اعتدال نه ایدئولوژی است و نه منش سیاسی خاص،اعتدال روشی است که هر جریانی می تواند داشته باشد.

نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به اینکه قطعا شکل گیری هر فراکسیونی می تواند اثر گذاری خود را در تصمیمات مجلس داشته باشد اظهار داشت: البته این تاثیر گذاری به میزان فعالیت های اعضای فراکسیون بستگی دارد.

کوهکن همچنین در مورد زمان تشکیل جلسه فراکسیون ولایت در مورد انتخاب هیات رییسه این فراکسیون گفت: هنوز زمان آن مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها