جانشین عملیات سپاه اعلام داد:

ماهانه 25 عملیات در مرزها علیه ضدانقلاب

فرمانده نیروی زمینی سپاه از به هلاکت رسیدن کاوه جوانمرد از فرماندهان ضد انقلاب در آخرین عملیات رزمندگان سپاه در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۲
سرکرده تروریست‌ها توسط رزمندگان سپاه کشته شد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انهدام گروهک 11 نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب طی عملیات سپاه در کردستان گفت: عملیات تعقیب و درگیری با این گروهک از 3 روز پیش در منطقه سروآباد آغاز و تا ظهر دیروز ادامه داشت.

وی تاکید کرد: در این عملیات همه 11 نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک بدست نیروهای ما افتاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، «کاوه جوانمرد» که از فرماندهان ضدانقلاب این گروهک بود توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.

سردار پاکپور همچنین اعلام کرد که رزمندگان سپاه ضمن اشراف کامل بر کلیه تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

این عملیات در ادامه در درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد صورت گرفته که طی آن 5 تن از تروریست‌ها از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح نیز به هلاکت رسیده بودند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهندس مهراب لاهیجانی
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
سلام و درود بر نیروهای مسلح كشور كه با رشادت و حرمت دنیا بر خویش با پاسداری از نوامیس ملی ، حلاوت و امنیت را به ملت ایران ارزانی می دارند.
خدا وندا بر شوكت شمشاد قدان و ولاتباران ایران بفزا و ایشان را در پناه خویش از هر گزندی مصون بفرما...

نیازمندی ها