یکی از کاراکترهای فرعی قسمت دوم فیلم پرفروش «احضار روح»، به صورت شخصیت اصلی یک فیلم مستقل سینمایی ترسناک درمی آید.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۹
«احضار روح 2» یک «پرستار» تحویل داد!

به گزارش جام جم آنلاین ، این کاراکتر که نقش پرستار بچه های داستان فیلم را بازی می کرد، با یک گریم سخت و کامل جلوی دوربین ظاهر شده بود.

بانی آرونز بازیگر نقش پرستار ترسناک داستان «احضار روح 2»، برای بازی در جلوی دوربین حدود هشت ساعت زیر دست گریمور بود.

تهیه کنندگان فیلم تازه می گویند او در این فیلم، دوباره نقش قبلی خود را تکرار خواهد کرد. هنوز اطلاعی از خط کلی داستان فیلم در دست نیست.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم تازه با نام موقت «پرستار» جلوی دوربین می رود و جیمز ون، مدیر تولید و مشاور کارگردان آن خواهد بود.

او که کارگردانی «احضار روح» را انجام داده، اعلام کرده قصد ندارد امر کارگردانی «پرستار» را خودش به عهده بگیرد و ترجیح می دهد در کنار پروژه باشد.

رسانه های گروهی می گویند خلق کاراکتر پرستار ترسناک «احضار روح 2» جالب و شنیدنی است. این کاراکتر در زمان تولید فیلم، در داستان آن حضور نداشت.

سه ماه قبل از نمایش عمومی فیلم، جیمز ون با تهیه کنندگان آن تماس گرفته و می گوید می خواهد شخصیت تازه ای به ماجراهای فیلم اضافه کند.

تهیه کنندگان فیلم وقتی متوجه می شوند این شخصیت نقش کوچکی در ماجراها دارد، با پیشنهاد ون برای اضافه شدن آن به فیلم موافقت می کنند.

ون چند صحنه را با بازی بانی آرونز در ماه مارس فیلم برداری می کند و چند صحنه دیجیتالی هم به ماجراها می افزاید. با این کار، پرستار ترسناک داستان فیلم، به جمع بازیگران و کاراکترها اضافه می شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها