کارل اوربان بازیگر و تهیه کننده نسخه دوباره سازی شده «قاضی درد»، اعلام کرد قسمت دوم آن هیچ وقت در دستور کار تولید قرار نخواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۳
«قاضی درد» دنباله ای ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر 44 ساله نیوزیلندی تبار صحبت تازه اش را پس از پخش شایعاتی در باب تولید قسمت دوم، به زبان آورد.

به گفته اوربان:« متاسفانه قسمت تازه ای از این اکشن آینده نگرانه ساخته نمی شود. چند گزینه در این رابطه مطرح شد. اما هیچ یک مورد تائید قرار نگرفت.»

از سال 2012 که نسخه دوباره سازی شده «قاضی درد» به روی پرده سینماها رفت، بحث تولید قسمت های بعدی آن در رسانه های گروهی مطرح شد.

این در حالی بود که نسخه دوباره سازی شده فیلم، در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای دنیا شکست سخت تجاری خورد.

استقبال کم تماشاگران از این اکشن دلهره آور، تحلیل گران اقتصادی سینما را به این نتیجه گیری رساند که تهیه کنندگان فیلم، قسمت تازه ای از آن را تولید نخواهند کرد.

با وجود این، کارل اوربان و برخی از طرفداران فیلم امیدوار بودند کمپانی پارامونت، آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی کند.

گفت و گوی تازه اوربان حکایت از آن می کند که خود او هم بالاخره پذیرفته که نسخه تازه «قاضی درد» آینده ای ندارد و به قفسه بایگانی سپرده شده است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، این نسخه در سطح جهانی فروش پائین 41 میلیون دلاری را تجربه کرد. 14 میلیون دلار از این رقم، سهم سینماهای آمریکای شمالی بود.

فیلم نسخه دوباره ساری شده یکی از اکشن های سیلوستر استالونه بود، که در سال 1995 اکران عمومی شد. این فیلم 114 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد.

داستان فیلم در شهر نیویورک در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد. در این شهر، پلیس و قاضی یک نفر است و قاضی درد (با بازی استالونه و اوربان در دو نسخه آن) یک قاضی پلیس است، که وظیفه مقابله با خلاف کاران را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها