جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

محدودیت ترافیکی پایان هفته در محورهای پرتردد

پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۱
تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ مراد مرادی درباره جزییات محدوده های ترافیکی پایتخت همزمان با برگزاری مراسم احیا و شب های قدر گفت: به مناسبت ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المؤمنین علی (ع) مراسم معنوی احیاء در اماکن مذهبی و متبرکه شهر تهران با حضور عمومی مردم برگزار می شود لذا برای برقراری تسهیلات آمد و شد و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان برای شرکت در مراسم شب قدر در شب های ۴ و ۶ و ۸ تیرماه پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات و تدابیر ویژه ای جهت تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز هر گونه اختلال در محدوده برگزاری مراسمات مذهبی ویژه لیالی قدر در ماه مبارگ رمضان را اجرا می کند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مراسم لیالی قدر برای انتظام بخشی به عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیکی معابر تدابیر، اقدامات ویژه ای را برای رفاه حال شهروندان با استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات در اختیار اجرا می کند.

زمان و مکان های مدنظر در اجرای طرح:

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره مکان های اجرای طرح افزود: از ساعت ۲۱:۳۰ مورخه های ۴و۶و۸تیرماه تا پایان برگزاری مراسم معنوی لیالی قدر و عادی شدن جریان ترافیک کلیه معابر پیرامونی اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم احیاء در شهر تهران (بویژه در اماکن مذهبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) صالح معصوم،‌حسن، ‌داوود، چیذر،‌مسجد ارگ،‌ مهدیه تهران و ...)

وی درخصوص تدابیر ترافیکی پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز گفت : تسهیل و تأمین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در معابر،‌ تقاطع ها و میادین سطح شهر مدنظر پلیس راهور است.

سرهنگ مرادی با اعلام اینکه تعامل و همکاری با سایر واحدهای انتظامی در راستای انجام هرچه مطلوب تر مأموریت صورت گرفته است، تصریح کرد: نظم دهی و انضباط بخشی به ترافیک و جلوگیری از انسداد مسیر در ساعات قبل از شروع افطار و بعد از آن در معابر شهری مد نظر است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور به شهروندان توصیه کرد: روزه داران در شب های قدر حتی الامکان از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ضمناً به تذکرات و توصیه های مأمورین پلیس راهور توجه داشته باشند و در تاریکی شب، بهنگام عبور از معابر حتماً‌ از پل های روگذر یا زیرگذر استفاده کنند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها