دعوای سرمربی تیم ملی و پرسپولیس بیخ پیدا کرد!

کی‌روش: تیم ملی موفق نشد، دلایلش را از برانکو و قلعه‌نویی بپرسید

آتش اختلاف کارلوس کی‌روش و برانکو شعله‌ور شده است. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از جلسه با تاج حرف‌هایی زد و برانکو بلافاصله پاسخ او را داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۲
کی‌روش: تیم ملی موفق نشد، دلایلش را از برانکو و قلعه‌نویی بپرسید

کی‌روش بعد از نشست با تاج گفت: «تیم‌ها برای لغو اردو و برنامه‌ریزی مناسب ما فشار آوردند و موفق شدند. برانکو گفت کی‌روش گروکشی می‌کند و قلعه‌نویی هم از برانکو حمایت کرد. بنده ارتباط تنگاتنگی با طبیعت دارم و یکی از طرفداران محیط زیست هستم. البته شگفت‌زده هم نیستم که قلعه‌نویی از برانکو حمایت می‌کند و این یک مساله جدید نیست.

ایشان همیشه مخالف تمام برنامه‌های تیم ملی بوده و در نتیجه در این مورد چیز جدیدی را شاهد نیستیم. بازیکنان سرباز برای باشگاه قلعه‌نویی بازی می‌کنند و برای تیم ملی بازی نمی‌کنند. چرا آنجا شکایتی ندارد؟ چون شرایط برای ایشان در آن موقعیت خوب است.

مساله‌ای که اینجا باعث شگفت‌زدگی می‌شود این است که یک مربی خارجی که باید با تمام انرژی بیاید و از برنامه‌های تیم ملی حمایت کند، الان مخالفت خود را نسبت به تیم ملی به این شکل کاملا نشان می‌دهد. ولی بار دیگر تکرار می‌کنم اعتقاد راسخ دارم این برنامه‌ای که تدوین شده بود بهترین برنامه برای تیم ملی بود و همین طور حفظ منافع باشگاه‌ها به دلیل این‌که کاری را که تیم امید انجام داد انجام نمی‌دادیم که بخواهیم لیگ را بیش از 45 روز تعطیل کنیم.

من برنامه جدیدی به فدراسیون دادم که فقط چهار روز قبل از مسابقات رسمی و طبق قوانین فیفا یعنی قبل از دیدار با قطر دور هم جمع می‌شویم و خداوند بزرگ کمک می‌کند تا به پیروزی برسیم. اگر هم موفق نبودیم از آقای قلعه‌نویی و برانکو دلایل آن را جویا شوید.

می‌خواهم به مطلبی مهم اشاره کنم که بسیار مهم است. صحبت‌های اخیر آقای برانکو که ایشان اشاره کرده بود بنده اجازه نمی‌دهم بازیکنان در تست پزشکی شرکت کنند کاملا کذب، دروغ و اشتباه است و صحبت‌هایی است که ایشان باید مسئولیت این صحبت‌های نادرست را قبول کند. به عقاید آقای برانکو احترام می‌گذارم البته باید اشاره کنیم وقتی ایشان سرمربی تیم ملی بود خودشان برنامه‌ها و اردوهای تمرینی متعددی داشتند اما حالا که مربی باشگاه شده‌اند نظرشان متفاوت است ولی ایشان نمی‌تواند به هواداران خوب پرسپولیس دروغ بگوید و هواداران را خدای ناکرده علیه بنده تحریک کند.

بنده هیچ وقت مانع شرکت هیچ بازیکنی، نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه بازیکنان تیم‌های مختلف مثل سپاهان و ... نشدم. اجازه دهید واقعیتی را بگویم و آن این‌که حتی اطلاع نداشتم قرار است این گونه تست‌ها در این برهه زمانی اتفاق بیفتد. اگر آقای برانکو می‌خواهد دلایل و توجیهاتی برای عدم موفقیت در چند سال اخیر در ایران برای باشگاه پرسپولیس بیاورد باید دلایل دیگری بگوید. ایشان به خاطر توجیه عدم موفقیتش روی من حساب نکند چون فرد اشتباهی را انتخاب کرده است!»

برانکو: تربیتم اجازه نمی دهد بیشتر صحبت کنم!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نیز بلافاصله بعد از این اظهار نظر در جمع خبرنگاران گفت:تیم ملی ایران مهم‌ترین مساله برای همه است و همیشه از تیم ملی حمایت کرد‌ه‌ام. در حال تلاش هستیم تا بازیکنان را در باشگاه‌ها برای حضور در تیم ملی آماده کنیم. همه می‌دانند بدون باشگاه خوب تیم ملی خوبی نخواهیم داشت. هیچ وقت اگر خوب بازی نکردیم هیچ کسی را مقصر ندانستم. باشگاه، بازیکن، داور و فدراسیون را هیچ وقت مقصر شکست‌مان ندانستم. بلکه بررسی کردم تا ببینم مشکل کجاست.

سرمربی پرسپولیس در مورد این‌که کی‌روش اعلام کرده برانکو می‌خواهد عملکرد ضعیفش در سال‌های اخیر را گردن او بیندازد، خاطرنشان کرد: بهترین داور و حاکم هواداران پرسپولیس هستند که از همه مهمتر هستند. آنها می‌توانند این مساله را قضاوت کنند. از یک محیط دیگر و با یک تربیت متفاوت به ایران می‌آیم تربیتم اجازه نمی‌دهد بیشتر از در مورد این مسائل صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد این‌که کی‌روش گفته در صورت ناکامی تیم ملی او و امیر قلعه‌نویی مقصر هستند، گفت: حتما مقصر خواهیم بود (با خنده)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید رضا مطلبی فشاركی
-
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
۰
۰
به نظر من اصلا نباید فدراسیون‌ اجازه بده هیچ سرمربی وكارشناسی دخالتی در تیم ملی وسرمربی تیم ملی كند واگر هم دخالت درامور تیم ملی انجام شدسرمربی وكارشناسی به این اشتباه مرتكب شد باید به مدت یكسال محروم از هرنوع فعالیت درباشگاه خود شود
مربیان وبازیكنان فقط میتوانند نظر بدهد مثل تمام كشورهای روز دنیا ولی حق هیچ دخالتی ندارن حتی خط ونشان كشیدن برای سرمربی تیم ملی مجازات دارد وتمام تیمهای دنیا به این تصمیم احترام میگذارن
احمد
-
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
۰
۰
به نظرم تیم ملی به هیچ بازیكن پرسپولیسی نیاز ندارد واقای كی روش بهتره دنبال بازیكنان بهتر بره
ایرانی
-
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
۰
۰
همیشه حق با تیم ملی است . اصلا هدف از باشگاهداری تقویت و داشتن یك تیم ملی خوب است كه در میادین مهم برای كشور افتخار كسب كند .

نیازمندی ها