شعار صلح خواهی در«روز استقلال»

رونالد امریخ کارگردان آلمانی تبار اکشن علمی تخیلی «روز استقلال» می گوید قسمت تازه آن، درامی در باره صلح، محبت و دوست داشتن یکدیگر است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۸
شعار صلح خواهی در«روز استقلال»

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم ساز این موضوعات را در دل یک داستان اکشن و دلهره آور در باره هجوم موجودات بیگانه فضایی به کره زمین مطرح می کند.

این فیلم ساز مقیم هالیوود که حاضر به افشای داستان قسمت دوم فیلم پرفروش خود نشده، می گوید عناصر اصلی قسمت اول در داستان دومین قسمت هم حضور دارند.

به گفته امریخ:«این ایده بدی بود که در پایان داستان قسمت اول، ما موجودات فضایی را وادار کردیم تا همه چیز را نابود کنند. تخربب کار خوبی نیست و باید به تماشاچی امید داد.»

براساس این گفته، تحلیل گران سینمایی می گویند به احتمال زیاد در داستان قسمت دوم فیلم، روابط انسان ها با موجودات فضایی بهتر خواهد بود.

این مسئله باعث طرح این پرسش می شود که آیا برخلاف نسخه اصلی فیلم، موجودات بیگانه فضایی در قسمت دوم حالت تهاجمی ندارند و برای صلح به کره زمین آمده اند؟

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم نامه دو قسمت دوم و سوم «روز استقلال» به صورت مشترک توسط امریخ و دین دولین نوشته شده است.

دو قسمت دوم و سوم این مجموعه فیلم، به صورت همزمان فیلم برداری شدند تا در هزینه های تولید آن صرفه جویی شود. هزینه تولید این دو قسمت حدود 200 میلیون دلار برآورد شده است.

قرار است قسمت های دوم و سوم این اکشن علمی تخیلی با یک فاصله زمانی یک ساله در ماه ژوئن امسال و سال 2017 به روی پرده سینماها بروند.

ویل اسمیت که بازیگر نقش اصلی قسمت اول بود، در قسمت های تازه آن بازی ندارد. کاراکتر او که یک خلبان کله شق بود، در داستان قسمت های تازه نیست.

به گفته سازندگان فیلم، کاراکتر او در قسمت دوم کشته می شود و این در حالی است که تماشاگران سینما، مرگ او را روی پرده سینما نمی بینند. اسمیت برای حضور در قسمت های تازه فیلم، دستمزد بسیار بالایی خواسته بود.

لیام همسورث بازیگر تازه ای است که به قسمت های جدید این مجموعه اکشن علمی تخیلی اضافه شده است. جف گلدبلوم و بیل پولمن هم از قسمت اول فیلم، در قسمت جدید آن بازی دارند.

نسخه اصلی فیلم اواسط دهه نود میلادی به نمایش عمومی درآمد و فروش بالایی در سینماهای کشورهای مختلف جهان کرد. از همان سال 1996 که فیلم در سطح جهانی 817 میلیون دلار فروش کرد، صحبت تولید قسمت های بعدی آن مطرح شد..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها