نشستن پرنس ویلیام نوۀ ملکه انگلیس در مراسم جشن تولد مادربزرگش، باعث ناراحتی او شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۵
پرنس ویلیام، ملکه را در جشن تولدش عصبانی کرد

به گزارش جام جم آنلاین، این مراسم هفته گذشته در کاخ باکینگهام برگزار شد.
در جریان این مراسم اعضای خاندان سلطنتی به بالکن کاخ باکینگهام رفتند تا نمایش نیروی هوایی سلطنتی انگلیس را تماشا کنند، اما ویلیام نوه ملکۀ برای اینکه با پسر 3 ساله‌اش پرنس جرج صحبت کند و نمایش هوایی را به او نشان بدهد در کنار پسرش زانو زد و نشست.
فیلم این مراسم نشان می دهد که الیزابت دوم از این کار ویلیام ناراحت شد به طوریکه همانجا به ویلیام هشدار می دهد که از جایش برخیزد و مراسم را ایستاده ببیند.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
۰
۰
ملكه انگلیس و اخبار زندگی اشرافیش به چه درد این ملت میخوره،
اگه خبر مرگش رو داشتید بازم یه چیزی.
بعضی اخبار مثل حرفای خاله زنكها میمونه، نه گفتنش به دردی میخوره نه شنیدنش.
از پیگیری و مجازات مفسدان اقتصادی چه خبر؟
حسن
-
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
خب گویا ملكه زیادی پیر شده وفراموش كرده عروسش كه بوده-انسانی رئوف-مهربان-مردم دوست-و انسان بمعنای واقع كه انهمه مقررات خشك وگاها بی معنی دربار در قلب ظریف وحساس ومردمیش نمیگنجیده ونوه اش زاده وپسر همان شخص است.
نظر
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
مرسی از نظر خوبتون آقای مهدی . .. راستی یه نوع خبر هم هست كه یه دفعه رسانه ها و سایت ها با هم همصدا و برای اهداف خاصی بزرگ می كنند . مثلا احساس می كنند دخترای مجرد ازدواج نمی كنند آمار می زنند كه پسران مجرد تعداد شون خیلی كمتر از دختران هست و یاعكس اون باشه میگن دخترای مجرد تعدادشون داره كم میشه . خونه راكد هست شهرداری ها درامدشون كم میشه همه با هم یك صدا میگن مردم رییس فلان چی اعلام كرده كه مسكن تا یك ماه دیگه گرون میشه . مرغ گرون میشه در مورد مضرات مصرف مرغ میزنن . گوشت مرغ زیاد تولید میشه در مورد سالم بودن گوشت مرغ مطلب میزنن .باید خبرهایی می خونیم و می شنویم رو خودمون فیلتر كنیم تا اخبار درست رو بفهمیم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها