شهردار تهران در اینستاگرام خود درباره حادثه شهران توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۷
واکنش قالیباف به انفجار شهران + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، قالیباف نوشت:

انفجار و آتش‌سوزی امروز در شهران، امتحانی بود برای همه دستگاه‌های مسئول و مرتبط با مدیریت بحران.
به همه دست اندرکاران که با سرعت و مسئولانه پای کار آمدند و جلوی بروز خسارات جانی را گرفتند، خدا قوت می‌گویم و به شهروندان عزیز شهرانی اطمینان می‌دهم که با تمام توان و بضاعت، تا برگشت کامل شرایط به حالت عادی، کنارشان هستیم.
خوشبختانه بخش مهمی از مشکلات ایجاد شده برطرف شده که اطلاعات آن از مجاری رسمی مرتبط، به شهروندان رسیده است و این روند ادامه خواهد داشت.
تا اتمام بررسی‌های دقیق و علمی از همه می‌خواهم که از اظهارنظرهای سلیقه‌ای و مبتنی بر حدس و گمان و از آن بدتر، براساس اغراض سیاسی پرهیز کنند و در عوض تلاش کنند تا آلام شهروندان کاهش یابد و مسیر بررسی‌های کارشناسانه هموار شود.
همچنان معتقدم که یکی از نقصان‌های اصلی که در چنین بزنگاه‌هایی رخ می‌نماید، فقدان مدیریت یکپارچه شهری است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
شروین
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
۰
۰
همین؟؟ آقای قالیباف به نظر شما عذر خواهی از مردم لازم نیست؟؟؟ اگر همچین اتفاقی در یك كشور دیگر رخ می داد چه بازخوردی برای شهردار داشت؟!!!!
زركش
-
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
۰
۰
اقای قالیباف به جای كامنت گذاشتن باید بلافاصله پیمان كار بی مسئولیت پروژه را به حضور خود می پذیرفتند كه با عدم انجام محاسبات دقیق و حساب شده عمق لوله های گاز شهری و برق وتلفن كارگران بیچاره و از همه جا بیخبر را به كام مرگ نكشد و جان مردم منطقه را به خطر نیندازد
مهدی
-
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
جناب آقای قالیباف
خواهشمند است مسئول این اشتباه مشخص بشود تا این بی برنامه ریزی دوباره پیش نیاید.
ضمنا این شخص باید بابته این موضوع از مردم عزیزه ایران و مخصوصا منطقه شهران عذرخواهی كند و اگر همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد قول دهد دیگر چنین اشتباهی رخ نمیدهد.
ناشناس
-
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
چه كار هوشمندانه ای واقعا ممنونیم از آقای دكتر
شروین
-
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
۰
۰
جام جم، شما خیلی مطمئن میگید كه نظر های رو سانسور نمی كنید، ولی خودتان هم می دونید كه واقعیت چیزه دیگریست. نظرات من بارها سانسور شده در صورتی كه نه توهینی توش بوده، نه مساله سیاسی و نه بی احترامی نه اینكه مخدوش بوده. نمونش هم نظر روز قبل بنده در مورد اظهار نظر آقای قالیباف.
شما یك رسانه هستید، جز وظایف شماس كه بی طرف باشید و در قبال مردم كشورتان مسئولید، نه اینكه از اشخاص و جناح خاصی طرفداری كنید. برای خودم متاسفم كه مخاطب شما بودم و برای شما كه حق رو در جهت منافع خودتان پایمال می كنید.

نیازمندی ها