کارگر چاه کنی که بر اثر پاره شدن طناب به قعر چاه سقوط کرده بود با کمک و تلاش آتش نشانان از عمق 40 متری این چاه نجات یافت.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۶
نجات چاه کن از عمق 40 متری چاه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت 18:26 عصر روز گذشته با دریافت خبر حادثه سقوط یک کارگر مقنی در چاه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 36 و گروه نجات 10 را به منطقه لویزان، خیابان شیان 3 اعزام کرد.

مصطفی خوشبوئی افسر آماده منطقه 3 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه ابراز داشت: یک چاه کن 45 ساله در قسمت طبقه همکف یک ساختمان نوساز درچاه جدید مشغول کار بود که به هنگام بیرون آمدن از آن، ناگهان طناب حامل وی در نزدیکی دهانه چاه پاره شد و این کارگر به عمق 40 متری چاه سقوط کرد.

وی افزود: با توجه به وجود مقداری آب در انتهای چاه، آتش نشانان به سرعت با رعایت کامل نکات ایمنی به ایمن سازی چاه پرداختند و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، این چاه کن افغانی را که به قعر چاه سقوط کرده بود، زنده بیرون آوردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از خارج کردن وی از چاه، سریعا او را تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه مشخص شد خوشبختانه این چاه کن زنده است ولی به سختی دچار آسیب شده بود.

خوشبوئی تصریح کرد: کارگر مصدوم بلافاصله توسط آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها