چاه کن جوان که در اعماق چاه 20 متری در منطقه شهر ری گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۸
نجات کارگر از اعماق چاه 20 متری +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را ساعت 8:36 صبح روز گذشته به شهر ری، محله حمزه آباد، خیابان گلستان چهارم شرقی اعزام کرد.

احمد زارع تیموری رئیس ایستگاه 96 در مورد این حادثه گفت: در قسمت حیاط یک ساختمان مسکونی دو طبقه، یک نفر کارگر چاه کن در عمق 20 متری چاه در حال کار بود که ناگهان بی هوش شد و قادر به خارج شدن از چاه نبود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، کارگاه نجات چاه را در دهانه چاه برپا کرده و با استفاده از تجهیزات دمنده مخصوص، اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند.

این رئیس ایستگاه تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات مخصوص کارگر 27 ساله تبعه افغان که کاملاً بی هوش بود را از خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

زارع تیموری با اعلام اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خسرو
-
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
قانون ایمنی كار در ایران وجود ندارد در تمام جهان وقتی میخواهند چاه را بصورت دستی حفاری كنند از سیستم های تهویه هوا به داخل چاه استفاده میكنند كه افراد داخل چاه دچار گاز گرفتی نشوند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها